اموزشی, مقالات

اندازه گیری و انتخاب سایز صحیح کفش و صندل طب آسیا

اندازه گیری و انتخاب سایز صحیح کفش و صندل طب آسیا

اندازه گیری و انتخاب سایز صحیح کفش و صندل طب آسیا

اندازه گیری و انتخاب سایز صحیح کفش و صندل طب آسیا ، حتما با عبارت “پا قلب دوم بدن است” آشنا هستید. یکی از راه های محافظت از قلب دوم بدن انتخاب کفش مناسب برای راه رفتن و پیاده روی است.

اما متاسفانه، برخی از افراد درمورد سایز پاهای خود اطلاعات کافی ندارند و باعث میشود کفش مناسب برای پاهایشان خریداری نکنند. در این مقاله کارشناسان طب آسیا به شما راهنمایی های لازم را ارائه میدهند تا کفشی که برازنده پاهای شماست را انتخاب و خریداری کنید. باما همراه باشید.

افرادی که سایز پای راست و چپ انها متفاوت است چگونه میتوانند سایز پای خود را پیدا کنند؟در ادامه به این سوال بطورکامل و مرحله ای پاسخ میدهیم.

  1. شما ابتدا باید بر روی یک سطح کاملاً صاف یک کاغذ سفید را قرار دهید.
  2. کف پای خود را بر روی کاغذ گذاشته و با یک مداد یا خودکار دورتادور پا را علامت بزنید.
  3. سپس از کف پاشنه پا تا نوک انگشت شصت را با خط کش اندازه گیری کرده و عدد به دست آمده را یادداشت کنید.
  4. این اندازه گیری را برای هر دو پای خود انجام دهید و اعداد به دست آمده را یادداشت کرده و میانگین آنها را در نظر بگیرید.
  5. عدد حاصل را با جدول زیر مقایسه نموده و به هر عددی که نزدیک‌تر بود، سایز متناسب با پا را که در زیر آن مشخص شده است به‌عنوان اندازه و سایز پای خود در نظر بگیرید.
  • به‌عنوان‌ مثال اگر اندازه پای راست شما 25 و اندازه پای چپ شما 26 باشد، میانگین آنها می‌شود 25.5 و طبق جدول سایز پای شما 41 خواهد بود.

جدول انتخاب سایز کفش و صندل طب آسیا

انتخاب کفش بر اساس کاربرد

همانطور که میدانید کفشی که برای مهمانی استفاده میکنید را نمیتوانید در باشگاه ورزشی استفاده کنید و بلعکس. برای تمرین با تجهیزات ورزشی مثل دویدن بر روی تردمیل، تمرین کردن بر روی الپتیکال و دوچرخه ثابت را یک کفش اسپورت رانینیگ نیاز است.

و برای یک مراسم جشن تولد و عروسی کفش های پاشنه بلند متناسب با لباستان نیاز است. جالب است بدانید سایز بندی کفش مجلسی با سپورت و صندل متفاوت است. پس هنگام انتخاب سایز حتما دقت لازم را داشته باشید. برای خرید کفش های طبی مناسب به سایت طب آسیا مراجعه کنید.

سوالات متداول در هنگام خرید کفش و صندل

من بیشتر وسالیمو مثل لباس و کفش از فروشگاهای اینترنتی میخرم چند بار کفش و صندل اینترنتی خرید کردم و هر بار مجبور شدم سایز شو تعویض کنم باید چکار کنم سایزی که انتخاب می کنم دقیق باشه؟

  • پاسخ : بهترین کاری که میتوانید انجام بدید اینکه سایز پاهاتون رو به سانتیمتر اندازه بگیرید و عدد بدست امده رو در جدول چارت سایز بندی محصول مقایسه و سایز رو بر اساس سانتیمتر انتخاب کنید. دقت کنید صندل یا کفشی رو انتخاب کنید که چارت سایز بندی داشته باشه همیشه از فروشگاهای اینترنتی که چارت سایزبندی دارن خرید کنید تا به مشکل بر نخورید. طب آسیا یکی از معتبرترین و مجهزترین فروشگاه های اینترنتی میباشد، که میتوانید یک خرید با اطمینان داشته باشید.

زمان خرید صندل یا کفش یک سایز بزرگتر سفارش بدم که کوچیک از آب در نیاد ایا کار درستیه؟

  • پاسخ : برای خرید کفش مقدار کمی اگر کفش بزرگ باشه براتون مشکلی پیش نمی یاد ( البته کارشناسان طب آسیا اصلا این کارو پیشنهاد نمیکنند ) ولی برای صندل حتی بزرگ بودن چند میلی مترهم باعث میشه صندل در پای شما لق بزنه پس حتما صندل را کاملا اندازه پای خود سفارش دهید.

قبلا یک صندل برند دکتر فام سایز 42 خرید کردم الان یک صندل برند J.F.S می خواهم خرید کنم ایا همان سایز 42 مناسب است؟

  • پاسخ : خیر ،زیرا استاندارد های سایزبندی متفاوتی وجود دارد و هر برند ساختار سایزبندی خودش را دارد این امکان دارد سایز 42 یک برند با یک برند دیگر متفاوت باشد.
  • بنابر این برای اطمینان از درستی سایز کفش و صندل حتما سایز پای خود را به سانتیمتر اندازه بگیرید و در جدول سایزبندی آن محصول را مقایشه و سایز درست را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید :

خرید صندل طبی زنانه

کفی سوپینیشن برای حمایت از پاهای شما

کفش طبی دیابتی و درمانی برای نوروپاتی

کفش مناسب آرتروز و آرتریت

کفی های ارتوتیک کفش

درد قوس کف پا

صندل طبی برای پاهای سرد

پا قلب دوم ما فروشگاه کفش و صندل طب آسیا

کلام آخر

حال که با نحوه اندازه گیری پا و تبدیل آن به سایز مناسب کفش آشنا شدید، میتوانید به راحتی و بدون دغدغه کفش مناسب پاهایتان را خریداری کنید. اگر در خرید اینترنتی با مشکل سایز کفش مواجه هستید، حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

فروشگاه های معتبر اینترنتی حامی مشتریان خود میباشند و در صورت مشکل درمورد سایز و اندازه کفش به سرعت رسیدگی میکنند. یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی، طب آسیا می باشد. شما میتوانید با خرید از طب آسیا از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

شما میتوانید برای خرید انواع کفش و صندل طبی برند اصلی به طب آسیا مراجعه کنید.

خرید صندل طبی زنانه
خرید کفش طبی زنانه
خرید صندل طبی مردانه
خرید کفش طبی مردانه

همچنین شما میتوانید برای سوالات خود از طریف واتساپ با کارشناسان و مشاوران طب آسیا در ارتباط باشید.

1 دیدگاه برای “اندازه گیری و انتخاب سایز صحیح کفش و صندل طب آسیا

  1. شهلا رستمی گفت:

    خیلی خیلی خیلی عالی بود واقعا به دردم خورد ممنونم از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید