معرفی دستگاه های هوازی, مقالات

معرفی الپتیکال سه کاره بوفلکس Bowflex LateralX LX3

معرفی الپتیکال سه کاره بوفلکس Bowflex LateralX LX3

معرفی الپتیکال سه کاره بوفلکس Bowflex LateralX LX3

لذت یک تمرین واقعی را تجربه کنید! Bowflex LateralX LX3 جایگزینی برای تردمیل و دوچرخه ثابت است که به شما این امکان را می دهد طبق نیاز زندگی به روش های مختلف تمرین کنید.

این دستگاه تناسب اندام ، دارای تمرینات قدرتی کل بدن همراه با تمرینات قلبی عروقی را پشتیبانی می کند و در مقایسه با یک تردمیل استاندارد، Bowflex LX3 روی مفاصل ملایم تر است.

افراد در طیف وسیعی از سطوح تناسب اندام می توانند تنها با سه جلسه کوتاه در هفته به تناسب اندام و کالری سوزی قابل توجهی دست یابند.

Bowflex LX3 دارای یک مانیتور 7.5 اینچی است که بازخورد هفت حالت تمرین را نشان می دهد. صفحه‌نمایش LCD با نور پس‌زمینه، دیدن داده‌های مربوط به ورزش‌های بالاتنه، تمرینات پایین‌تنه و این دو را با هم آسان می‌کند.

نکات مثبت الپتیکال بوفلکس Bowflex LateralX LX3

بسیار جذاب : ورزش با Bowflex LX3 پویاتر از تمرین با تردمیل است، زیرا تمام بدن شما را درگیر می کند. ورزش با ویدیوهای LateralX رایگان است که بسیار جذاب و انگیزشی می باشد.

کارآمد : از آنجایی که LX3 تمام گروه‌های عضلانی اصلی را تحریک می‌کند ، کارآمدتر از یک تردمیل معمولی سطح بالا با شیب است. همچنین اگر طبق دستورالعمل در ویدیوهای LateralX استفاده شود، می‌تواند تقریباً دو برابر الپتیکال های دیگر کارآمد باشد.

مقاومت قابل تنظیم : LX3 به شما امکان می‌دهد از بین هشت تنظیمات مقاومتی برای خود یک چالش شخصی انتخاب کنید. کنترل ها برای راحتی در دسته ها تعبیه شده است.

ویدیو های آموزشی : سی فیلم تمرینی برای سری LateralX ساخته شده است. اینها در برنامه موبایل LateralX برای iOS یا Android قابل دسترسی هستند. این برنامه ها با هم می توانند یک برنامه تناسب اندام 12 هفته ای تشکیل دهند.

LCD بزرگ : صفحه نمایش داده LX3 7.5 اینچی است که برای مشاهده آسان دارای نور پس زمینه است. ویندوز اطلاعات مربوط به فواصل بالاتنه، فواصل پایین تنه و ورزش کل بدن را نشان می دهد. دو کاربر می توانند داده های خود را به مدت طولانی در کنسول ذخیره کنند و با بلوتوث می توان داده ها را به برنامه موبایل LateralX صادر کرد.

LX3 در این بررسی دارای هشت سطح مقاومت و ده ها برنامه تمرینی است که تقریباً هر کاربری را در خود جای می دهد. این امر یک امتیاز است که Bowflex را می توان با هر تمرین استاندارد یا ویدیویی همگام کرد.

LX5 ممکن است برای یک باشگاه ارجحیت داشته باشد، اما برای یک هوم جیم LX3 می تواند گزینه ایده الی باشد.

چه در آشپزخانه کار کنید، چه فوتبال بازی کنید یا با بچه ها در حال بازی کردن باشید، از بدن خود می خواهید که به روش های پویا حرکت کند.

دستگاه Bowflex LateralX LX3 عملکرد مقرون به صرفه را ارائه می دهد و دارای دو دسته ، پدال های تعلیق عملکردی، محدوده جانبی ثابت و 8 سطح مقاومت است.

تماشای یک ویدیوی LateralX بهترین راه برای درک نحوه عملکرد این الپتیکال باشد. اگرچه اساساً به این شما امکان را می‌دهد دست‌ها و پاهای خود را با هم یا جداگانه تمرین دهید.

مشخصات کلیدی تردمیل BOWFLEX LATERALX LX3

  • موتور: فاقد موتور
  • شیب: ندارد
  • تاشو : خیر
  • تحمل وزن : 135 کیلوگرم
  • ابعاد : 63.2 اینچ L x 53.6 اینچ W x 46.6 اینچ ارتفاع
  • برنامه های داخلی : دارای 10 پیش فرض

خرید الپتیکال بوفلکس از طب آسیا

  • شما می توانید در فروشگاه تجهیزات ورزشی طب آسیا محصولات برند Bowflex را با بهترین قیمت، گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایید.
  • برای مشاوره و خرید انواع الپتیکال باشگاهی و الپتیکال خانگی ، می توانید با کارشناسان طب آسیا در ارتباط باشید.

معرفی الپتیکال بوفلکس Bowflex LateralX LX3

دیدگاهتان را بنویسید