کفش و صندل طبی, مد و پوشاک

راهنمای انتخاب کفش طبی مناسب برای محل کار

راهنمای انتخاب کفش طبی مناسب برای محل کار

در این مقاله می خوانید:

راهنمای انتخاب کفش طبی مناسب برای محل کار

راهنمای انتخاب کفش طبی مناسب برای محل کار برای انتخاب کفش طبی مناسب برای محل کار، مهمترین نکته این است که کفشی را انتخاب کنید که راحتی به پاهای شما بدهد. در ادامه در مجله مد و پوشاک طب آسیا، چند توصیه برای انتخاب کفش طبی مناسب برای شما و کار شما آورده شده است :

سایز کفش : سایز کفش طبی یک فاکتور بسیار مهم محسوب میشود چرا که باید پاهای شما فضای کافی برای راحتی و تنفس داشته باشند. اندازه کفش باید به اندازه پاهای شما باشد و باید احساس راحتی کنید. همیشه سایز کفش را بر اساس پاهای خودتان انتخاب کنید و با چند برند مختلف آزمایش کنید.

مواد سازنده : مواد سازنده کفش بسیار مهم است. کفش هایی که از چرم طبیعی ساخته شده اند، به پاهای شما اجازه تنفس می دهند و با انعطاف پذیری درست، راحتی و پایداری را برای پاهای شما فراهم می کنند.

طراحی کفش : طراحی کفش بسیار مهم است. کفشی را که به منظور استفاده در محیط کار شما طراحی شده است، باید انتخاب کنید. کفش هایی که از پشتیبانی قوی بهره می برند برای پاهای شما راحتی بیشتری فراهم می کنند.

قیمت : قیمت نیز یکی دیگر از اصلی ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه کرد. کفش هایی با قیمت بالاتر، معمولاً مواد ساختاری بهتری دارند و برای محیط های کاری که به شما اجازه فعالیت راحت نمی دهند بسیار مناسب هستند.

قیمت و خرید کفش طبی از فروشگاه طب آسیا

قیمت و خرید کفش طبی از فروشگاه طب آسیا

برند های معتبر کفش طبی و صندل طبی ، در فروشگاه اینترنتی طب آسیا مرجع تخصصی انواع کفش های طبی،کفش طبی زنانه،صندل طبی زنانه،کفش طبی مردانه ،صندل طبی مردانه وجود دارد که به شما این اختیار را میدهد با خیال راحت از اصالت کفش طبی خود را خرید کنید در فروشگاه طب آسیا طیف وسیعی از کفش های طبی اصل و اورجینال قرار دارد که با ضمانت اصالت کالا برای مشتریان عزیزمان ارسال می شود.

انتخاب کفش طبی مناسب برای محل کار می‌تواند باعث کاهش درد پا، کمردرد و استرس شما در طول روز شود. در ادامه چند نکته مهم برای انتخاب کفش طبی مناسب برای محل کار را به شما معرفی خواهیم کرد با طب آسیا برای راهنمای انتخاب کفش طبی مناسب برای محل کار همراه باشید.

توجه به جنس کفش : طراحی کفش طبی مهمترین بخش ساختاری تولید این محصول است. به همین دلیل، کفش طبی که قابلیت جذب ضربه را داشته باشد،به پای شما ضربه نزند و اطمینان حاصل شود که پای شما در حالت بهینه قرار دارد.

راحتی : پای شما درون کفش باید احساس راحتی و خوبی داشته باشد، زیرا در طول روز به پایداری کل بدن کمک کند. کفشی که طبی باشد و فضای کافی برای پای شما را فراهم کند.

میزان ثبات کفش : کفش باید ثابت بوده و در جای خود نگه داشته شود تا منجر به کمردرد نشود. انعطاف پذیری کفش از جمله مهمترین ویژگی‌هاست که باید در هنگام خرید کفش اداری توجه کنید.

مواد کفش : توجه به موادی که در ساخت کفش استفاده شده است و از جمله چرم مصنوعی و طبیعی، نایلون و پارچه است. اکثر کفش‌های کاری دارای طبقه‌ی داخلی مخصوص، قابل شستشو هستند.

رویه کفش : بسیار مهم است که رویه کفش طبی از چه جنسی باشد بهتر است چرم طبیعی استفاده شده باشد که طول عمر بیشتری نیز دارد. اگر کف پای شما استاندارد نیست، میتوانید از این خصوصیت بهره بیشتری ببرید.

برای انتخاب کفش طبی مناسب برای محل کار باید به جنس کفش، راحتی، ثبات، مواد و رویه کفش توجه کنید.

برای انتخاب کفش طبی مناسب برای پیاده روی، لازم است به چند مورد توجه کنید :

ابتدا باید سایز کفشی که می‌خرید را بررسی کنید و مطمئن شوید که مناسب اندازه پای شماست و جای کافی برای حرکت و انعطاف پا را دارد.

کفش‌های طبی باید قابلیت پشتیبانی قوی را داشته باشند تا از راحتی پای شما حین پیاده روی اطمینان حاصل شود. برای این کار می‌توانید به دنبال کفش‌هایی با زیره های سخت و عاجدار باشید که باعث پشتیبانی بهتر از قدمتان شوند.

در هنگام پیاده روی، پای شما نیاز دارد تا به طور مداوم حرکت کند و در برخی موارد شما مسیر های بیشتری را طی خواهید کرد. بنابراین، باید کفشی سبک وزن که باعث افزایش راحتی پای شما در حین پیاده روی میشود را انتخاب کنید.

در طراحی کفش‌های طبی از مواد با کیفیت استفاده می‌شود که باعث کاهش سایش، بافت و سایر مشکلات می‌شود که ممکن است به پای شما وارد شود.

با در نظر گرفتن این موارد، برای پیاده روی می‌توانید با خیال راحت از برند معتبر آسیاسنتر استفاده کنید.

کارمندان و پرسنل رستوران ها در طول روز باید مسافت‌های زیادی را بپیمایند و گاها همیشه ایستاده هستند

انتخاب کفش طبی مناسب برای کارمندان و پرسنل رستوران بسیار حائز اهمیت است. در ادامه،در مجله پزشکی طب آسیا توصیه‌هایی برای انتخاب کفش طبی مناسب برای کارمندان رستوران آورده شده است.

اندازه کفش که باید به اندازه پاها باشد و احساس ارامش و راحتی کنند. بهتر است قبل از خرید کفش، پاها اندازه‌گیری شود تا بتوانید سایز کفش‌ها را با دقت انتخاب کنید.یا اگر به صورت آنلاین از فروشگاه تخصصی طب آسیا میخواهید خرید کنید حتما با کارشناسان ما در طب آسیا در تماس باشید که 24 ساعته و 7 روز هفته به صورت رایگان در خدمت شما خریداران و مشتریان عزیزمان هستند.

کفش‌هایی با پشتیبانی قوی باعث ایجاد پایداری در پاهای شما می‌شوند. بسته به سطح فعالیت و فشار وارد شده بر روی پا، پشتیبانی مناسب باید در کفش موجود باشد.

کفش‌هایی با کفی طبی مناسب و انعطاف‌پذیر، به پویایی و راحتی پای کارمندان کمک می‌کنند. همچنین، بسته به نوع سطح کارآیی، باید کفی کفش طبی بوده و همسو با محیط کار باشد تا کارمندان از خطر لغزش‌های ناگهانی در محیط كار در امان باشند.

کفش‌هایی با قابلیت مقاومت در برابر آب و رطوبت برای کارمندان رستوران مناسب هستند، به دلیل اینکه کارمندان در طی شیفت خود ممکن است در مجاورت آب یا مواد مختلف قرار گیرند.

قیمت نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب کفش طبی برای کارمندان رستوران محسوب میشود. باید یک کفش مناسب و با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کنید،این انتخاب اصلا دشوار نیست در فروشگاه تخصصی طب آسیا طیف وسیعی از کفش های طبی زنانه و کفش های طبی مردانه برای شما فراهم شده است که شما مشتری عزیز به راحتی و با یه نگاه کفش و یا صندل طبی مورد نظر خود را از میان هزار تنوع پیدا کرده و به سبد خرید خود اضافه نمایید.

برای انتخاب کفش طبی مناسب برای کارمندان رستوران، باید به مواردی مانند سایز کفش، پشتیبانی، کفی، مقاومت در برابر آب و قیمت توجه شود.

کفش طبی مناسب برای پزشکان و کارکنان بیمارستان ها باید دارای ویژگی های زیر باشد :

  1. کفش باید قوس پای شما را درست حمایت کند و کمک کند تا فشار روی پا به طور بهینه توزیع شود. این ویژگی به عنوان پشتیبانی از زیرپا باید به خوبی در کفش طبی وجود داشته باشد.
  2. کفش طبی باید بسیار راحت برای پوشیدن و حرکت باشد تا از عدم راحتی و خستگی پا جلوگیری شود. علاوه بر این، کفش باید سبک باشد تا از ایجاد فشار اضافی بر روی پا جلوگیری شود.
  3. کفش طبی باید دارای پشتیبانی مناسب برای جلوگیری از سرخوردگی و سقوط در سطوح لغزنده باشد.
  4. کفش طبی باید از جنس با کیفیتی تهیه شود تا بتواند پای شما را در برابر ضربه‌های ناگهانی یا آسیب‌های دیگر محافظت کند.
  5. کفش طبی باید دارای خصوصیات ضد باکتری و قابل شستشو باشد تا بتواند از روند گسترش عفونت های میکروبی جلوگیری کند.

با توجه به این ویژگی ها، شما می توانید در فروشگاه آنلاین طب آسیا به دنبال کفش های مخصوص پزشکان و کارکنان بیمارستان ها بگردید. به عنوان مثال، برندهای آسیاسنتر ، پاتکان ، دکتر فام و دکتر شول می توانند گزینه های مناسبی باشند.

کفش طبی مناسب برای کارمندان هتل

کارمندان و پرسنل هتل ها در طول شیفت خود باید مسافت‌های زیادی را بپیمایند اتلاف انرژی در پاها و استفاده از کفش‌های نامناسب و غیر طبی می‌تواند کیفیت فعالیت کارمندان را کاهش دهد.

از این رو انتخاب کفش طبی و صندل طبی مخصوص برای کارمندان هتل اهمیت زیادی دارد. در ادامه توصیه‌هایی برای انتخاب کفش و صندل طبی مخصوص برای کارمندان هتل آورده شده است.

  1. کفش یا صندل طبی مخصوص برای کارمندان هتل باید پشتیبانی کافی را به پاها ارائه دهند. این بدان معناست که پای کارمندان نباید به شدت خسته شده و درد داشته باشد. پشتیبانی از ابتدا، میزان راحتی و عمر مفید کفش را بالا می‌برد.
  2. کفش طبی یا صندل طبی مخصوص برای کارمندان هتل باید با کف پای کارمندان هماهنگ شود. کفی طبی، نرم، حاصل اصلاحات بالینی و راحتی و امتزاج با بدن کارمندان باشد و از مواد نرم و چرم ساخته شده باشد که تأثیر مخرب بر روی پاهای آنها را به حداقل برساند.
  3. کفش طبی باید به خوبی در پاهای آنها قرار گیرد. کفش هایی که به راحتی قابلیت تنظیم بند دارند و می‌توانید از شبیه‌سازی داخل کفش استفاده کنید در نهایت بهتر هستند.
  4. کفش‌های طبی برای کارمندان هتل باید قابلیت ضد لغزش و ضربه را داشته باشند آنتی شوک باشند، که این امر به کاهش خطر صدماتی که ممکن است برای کارمندان هتل ایجاد شود کمک می کند و درنتیجه ماندگاری و عمر مفید کفش نیز بیشتر خواهد شد.
  5. برای کارمندان هتل، باید کفش طبی یا صندل طبی با سطح بیرونی ضد لغزش و ضربه مجهز شده باشد که برای استفاده در محیط‌ هایی که آب، روغن، مواد شیمیایی و دیگر مواد ازپیش‌بینی نشده ممکن است باشند مناسب می‌باشد.

برای انتخاب کفش طبی و صندل طبی مخصوص برای کارمندان هتل، باید پشتیبانی، کفی مناسب، بندی بودن، ضد لغزش و ضربه و جنس بیرونی مورد توجه قرار گیرد. با رعایت این موارد، می‌توان کفش مناسب برای کارمندان هتل را انتخاب کرد.

کفش طبی برای معلمان و اساتید دانشگاه

برای انتخاب کفش طبی معلمان و اساتید دانشگاه باید به دو عامل اساسی توجه کرد : راحتی و سبکی

برای مثال، یک کفش طبی که مناسب برای معلمان و اساتید دانشگاه است، باید دارای زیره چرم همراه با فناوری ویبرام باشد که فشار را به صورت یکنواخت توزیع کند و همچنین به دلیل طولانی بودن ساعات کار باعث خستگی پا نشود.

این کفش های طبی باید از جنس مقاومی ساخته شده باشد تا در مقابل رطوبت و خاک و آلودگی مقاوم باشد. از کفش‌هایی با بالاترین کیفیت موجود در بازار باید استفاده کنید.

کفش طبی برای کارمندان ارتش و نیروهای مسلح

کارمندان ارتش در طول فعالیت خود با فشار زیادی روبرو هستند و باید با شرایط سخت کاری همواره دست و پنجه نرم کنند. به همین دلیل انتخاب کفش طبی مناسب برای آنها بسیار حائز اهمیت است. در ادامه توصیه هایی برای انتخاب کفش طبی مناسب برای کارمندان ارتش در مجله تخصصی طب آسیا آورده شده است :

  1. کفی ضخیم و محکم : کفش‌های طبی ارتشی باید شامل کفی محکم و با کیفیت بالا باشند که شوک ها رو کاهش داده و فشار را برای پاها کاهش دهد.
  2. مقاومت در برابر آب : مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی نامطلوب باشد. کفش های ضدآبی با روکش داخلی ضدعرق، مانع از رطوبت داخل کفش شده و پای شما را خشک نگه می دارد.
  3. ضد لغزش : کفش های ضد لغزش تضمینی در برابر لغزش و سقوط های احتمالی در طول کمپ و تمرینات شما است.
  4. سبک بودن : کفش های سنگین می توانند خسته کننده باشند، بنابراین انتخاب کفشی سبک اما قوی و پایدار مهم است.
  5. قابل تنظیم بودن : کفشی که قابلیت تنظیم شدن را دارا باشد و کاربر به راحتی با تنظیم بندها یا پین ها ان را تنظیم کند.

کفش طبی مناسب برای کارمندان ارتش باید دارای کف ضخیم و محکم، مقاومت در برابر آب، ضد لغزش، سبک، و قابل تنظیم باشد. با رعایت همه این موارد، کارمندان ارتش می توانند به راحتی در زمینه فعالیت خود عمل کنند.

کفش طبی برای دانش‌آموزان و کودکان

انتخاب یک کفش طبی مناسب برای کودکان و دانش آموزان بسیار مهم است چرا که آن‌ها باید روزانه به مدت زیادی روی پاهای خود باشند و خیلی بیشتر از افراد دیگر در سنین مختلف تحرک دارند.

یک کفش طبی مناسب برای کودک باید دارای کفی منعطف و دارای نرمی باشد و همچنین باید دارای کفی طبی مناسبی باشد.

در انتخاب کفش طبی برای دانش‌ آموزان و کودکان بهتر است موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

  • کفش طبی دارای زیره و کفی بسیار مناسب باشد
  • کفش طبی باید از جنس موادی باشد که در برابر سایش مقاوم باشد
  • کفش طبی قابلیت تنظیم برای کودکان با پاهای مختلف را داشته باشد
  • کفش طبی باید اندازه پای کودکان باشد و از روی برون‌پوش و درون‌پوش آسیبی به پاها نرساند.

لطفا قبل از هر انتخابی در زمینه کفش طبی و صندل طبی برای کودکان با کارشناسان طب آسیا در تماس باشید، و در صورت امکان از نظرات و توصیه‌های پزشکان متخصص و دیگر والدین استفاده کنید.طب آسیا مرکز تخصصی کفش های طبی در ایران

کفش طبی مخصوص کارگران و مشاغل دارای سختی کار

کارگران نیازمند کفشی هستند که بتواند با شرایط سخت کار در تمام روز مقاومت کند، همچنین به دلیل تحمل فشار زیاد بر روی پاهایشان، نیاز به کفش طبی دارند که بدون وجود آنها می توان آسیب های جدی را در پاهایشان پدید آورد. در مجله پزشکی طب آسیا چند ویژگی اصلی و مهم کفش طبی مناسب برای کارگران آورده شده است :

  1. زیره ضخیم و محکم : یک کفش طبی مناسب برای کارگران باید دارای زیره سفت و محکم باشد که به آنها اجازه می دهد به راحتی بر روی سطوح سخت راه بروند و فشاری روی پاهای خود احساس نکنند.
  2. قابلیت تنظیم : یک کفش که قابلیت تنظیمی داشته باشد بدنبال حرکات شخص پاهای او را اذیت نمیکند و در نتیجه راحتی و پایداری فوق العاده ای ایجاد کند.
  3. ضد لغزش : کفش های ضد لغزش تضمین می کنند در برابر لغزش و سقوط های احتمالی در طول کار، محیط ایمن بمانید.
  4. جنس کفش : کفش های طبی مخصوص کارگران باید از جنس پوست یا چرم باشد. سبک و راحت باشند.

برای انتخاب کفش‌های طبی مخصوص کافی شاپ، بهتر است به چند ویژگی توجه کنید که شامل موارد زیر می باشد :

  • پایه و زیره قوی: کفش با پایه‌ی قوی و کفی طبی و بدون شیار زیادی قابل استفاده هستند.
  • کفی های طبی پشتیبان پا : کفی های طبی تا ضعف مفاصل را پشتیبانی کنند.
  • انعطاف‌پذیری : کفش طبی باید انعطاف‌پذیری خوبی داشته باشند.
  • مواد با کیفیت : استفاده از کفش‌هایی که با کیفیت ساخته شده‌اند و از مواد باکیفیت تشکیل شده‌اند برای کافی شاپ مفید است.
  • راحتی : نوع کفشی که برای کافی شاپ انتخاب می‌کنید نباید به پای شما فشار وارد کند و به حداقل خستگی پای شما کمک کند.

در فروشگاه طب آسیا از نظر ظاهری، می توانید کفش‌های طبی را با طراحی‌های مختلف پیدا کنید که به شکل مجلسی و یا اسپرت عرضه می‌شوند.

برای انتخاب کفش طبی مناسب برای مشاغل خدماتی، بهتر است به این نکات توجه کنید :

  1. کفش طبی حتما از موادی مانند چرم یا مواد پارچه‌ای با کیفیت برای ساخت استفاده شده باشد.
  2. کفش طبی با بته‌ی نرم و پشتیبان بلند برای پشتی کامل پا مناسب است.
  3. کفش طبی باید قابلیت تنظیم شدن به اندازه پا را داشته باشد و سایز مناسب برای پا را انتخاب کنید.
  4. کفش‌های پوشیده شده با پد کفی طبی و تهویه جهت جلوگیری از سوزش و فشار
  5. به دنبال کفش‌هایی با پایه‌ی متقارن باشید.

در مورد انواع زیره های کفش طبی بیشتر بخوانید.

با زیره کفش چرم آشنا شوید!
با زیره کفش THERMO آشنا شوید!
با زیره کفش نئولایت آشنا شوید!
با زیره کفش لاستیکی یا رابر آشنا شوید!
با زیره کفش لاستیکی یا رابر آشنا شوید!
نکات بسیار مهم در انتخاب زیره کفش طبی
کفی سوپینیشن برای حمایت از پاهای شما
انواع زیره های کفش طبی

توضیحات تکمیلی

  • جهت پاسخگویی به سوالات خود می توانید از طریف واتساپ با کارشناسان و مشاوران طب آسیا در ارتباط باشید.
  • طب آسیا عرضه کننده انواع صندل و کفش های طبی مردانه و زنانه با برندهای اورجینال ایرانی می باشد.
  • همچنین شما می توانید برای درمان خار پاشنه از پدهای مخصوص طب آسیا استفاده کنید.

چرا باید از فروشگاه های معبتر تولید کننده کفش طبی و صندل طبی خرید کنیم ؟

خرید از فروشگاه پزشکی طب آسیا چه مزیت هایی دارد؟

قیمت انواع کفش و صندل های طبی زنانه و مردانه در فروشگاه اینترنتی طب آسیا ، نسب به تمامی فروشگاه‌ های پوشاک و کفش کشور مناسب‌ تر می‌باشد که این موضوع قابل استعلام است.

تمامی برند های معتبر طبی پزشکی شامل آسیاسنتر ، دکتر فام ، JFS ، معراج ، دکتر شفا ، اصیل تبریز ، آرمان طب ، ماکسیم ، اکبری ، پارس ، پردیس ، دکتر شپر ، شهپر ، پاتیکان و خزر در فروشگاه طب آسیا به صورت برند اصلی موجود و قابل فروش میباشد.

در فروشگاه طب آسیا فقط برندهای اصلی و اورجینال طبی موجود می باشد و فروشگاه طب آسیا برند های فیک طبی را تایید نکرده و به فروش نمیرساند.تضمین فروشگاه طب آسیا به مشتریان عزیزمان نسبت به کالای اورجینال ،اصالت و ضمانت کالا می باشد.

طب آسیا تولید کننده انواع کفش طبی و زیره طبی و کفی طبی در ایران می باشد که با بیش از 38 سال سابقه در زمینه کفش و صندل یکی از تولید کنندگان برتر ایران است. فروشگاه طب آسیا مرکز خرید اینترنتی انواع کفش های طبی زنانه و مردانه ، کفش های ارتوپدی و کفش های طبی دیابتی و هالوکس والگوس می باشد.

تمام محصولات فروشگاه اینترنتی طب آسیا دارای گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشد.

تضمین اصالت کالا، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت از دیگر مزایای خرید از فروشگاه معتبر و باسابقه طب آسیا می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی طب آسیا دارای مجوز از اتاق اصناف ایرانیان بوده و با داشتن « نماد اعتماد الکترونیک » از وزارت صنعت، معدن و تجارت و « نشان ملی ثبت » از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی سعی در جلب اعتماد شما مشتری عزیز دارد.

طب آسیا وارد کننده و نمایندگی رسمی فروش برندهای خارجی مطرح Nike ، Adidas ، Puma در ایران می باشد و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا رضایت شما مشتری گرامی را جلب نماید و رضایت صد در صدی شما خریداران گرامی از سایت ما گواه این ادعا می‌باشد.

توضیحات تکمیلی

فروشگاه اینترنتی طب آسیا با رویکرد فروش محصولات با مناسب‌ ترین قیمت به مشتریان طی 30 سال کار خود را آغاز نموده است. شما می توانید انواع کفش های طبی زنانه و کفش های طبی مردانه را ارزان‌ تر از همه جا از طب آسیا تهیه نمایید و تجربه یک خرید امن و راحت را برای خود رقم بزنید.

همچنین شما خریداران گرامی در فروشگاه طب آسیا می‌توانید محصولات اورجینال از برند Asiacenter را با قیمت مناسب و گارانتی سلامت فیزیکی کالا خریداری نمایید. جهت مشاوره و سفارش انواع محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پل های ارتباطی : 091555118931 – 09158227937 واتساپ – تلگرام – روبیکا

طب آسیا برند آسیاسنتر Asiacenter

گروه مهندسی پزشکی کفش طبی آسیاسنتر Asiacenter ، در سال 1388 تاسیس و به بهره برداری رسید،مرکز مدیریتی برند آسیاسنتر در شمال شرق کشور به مدیریت شیرین نعمتی می باشد.

این واحد تولیدی از متخصصان مجرب کشورمان جهت به دست آوردن بهترین کیفیت، طراحی و قیمت مناسب برای همه ی سنین و سلیقه ها بهره می گیرد و با توجه به شرایط ارگونومی، بدن و پای انسان از قالب های طبی جهت حفظ سلامتی و پیشگیری از ضایعات کمر و زانو استفاده می نماید .بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و بهترین چرم طبیعی و زیره های طبی در ساخت کفش های طبی الویت این برند معتبر می باشد.
طب آسیا خریدی اقتصادی و با کیفیت