کفش و صندل طبی, مد و پوشاک

نکات بسیار مهم در انتخاب زیره کفش طبی

نکات بسیار مهم در انتخاب زیره کفش طبی

نکات بسیار مهم در انتخاب زیره کفش طبی

نکات بسیار مهم در انتخاب زیره کفش طبی،در انتخاب زیره کفش طبی، بسیاری از نکات مهم به شرح زیر می‌باشد :

  1. اطمینان از فضای داخلی کفش
  2. توجه به ضخامت زیره کفش طبی، زیرا زیره هر چقدر ضخیم‌تر باشد می‌تواند از ضربات شدید برای زانوه، پاها و مفاصل جلوگیری کند.
  3. توجه به جنس زیره کفش طبی، چرم، لاستیک، پلی یورتان (PU) و اتیلن وینیل استات (EVA) جنس‌هایی هستند که برای زیره کفش مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  4. توجه به قابلیت تعویض زیره کفش طبی به منظور تهویه بهتر کفش و افزایش دوام و عمر زیره
  5. انتخاب زیره طبی مناسب که دارای طراحی مناسبی باشد و بتواند به خوبی روی سطوح مختلف بچسبد و ایمنی مناسبی را برای کاربر به ارمغان آورد.
  6. قطر زیره کفش حتی اگر زیره کفش دارای ضخامت، جنس و طراحی مناسبی باشد، توجه به قطر آن هم از اهمیت به سزایی برخوردار است . قطر مناسب زیره کفش طبی مناسب با اندازه پا
  7. در نهایت توجه به نظرات و مشاوره متخصصین طب آسیا می‌تواند در انتخاب زیره کفش طبی موثر واقع شود.

فرق بین زیره کفش طبی و کفش غیر طبی

زیره کفش طبی و کفش غیر طبی از پاییه و اساس و طراحی ، کاربری متفاوتی دارد.

طراحی : زیره کفش طبی به طور خاص طراحی شده است تا به بهبود راه رفتن، جلوگیری از دردهای مربوط به پا و مفاصل و آرتروز کمک کند. در حالی که کفش غیر طبی به نحوی طراحی شده که عموما ظاهر جذابتری داشته و کیفیت بسیار پایینتری را دارد و قیمت ارزانتر این کفش های باعث شده در الویت خرید قرار بگیرند.

پشتیبانی : زیره کفش طبی از انواع پشتیبان های داخلی از قبیل کفی و فوم های مخصوص با هدف ارائه و درمان دردهای پا استفاده می شود، در حالی که کفش غیر طبی به کفی بسیار غیر استاندارد و پد های ساده محدود می شود.

جنس بدنه : کفش طبی معمولا از جنس مرغوب چرم طبیعی و با کیفیت بالا ساخته شده است تا برای تامین استحکام بیشتری و ماندگاری طولانی مدت قتبل استفاده باشد، درحالیکه لایه زیرین کفش غیر طبی عمدتاً از جنس های ارزان قیمت و مواد نامناسب دیگر ساخته شده است.

کاربرد : کفش طبی بسیار مناسب برای استفاده روزانه و برای فعالیت های حرکتیمیباشد، در حالی که کفش غیر طبی بیشتر اهمیت نمایشی دارند.

در مجموع، زیره کفش طبی از مزایای بیشتری برای افرادی که دچار درد پا یا مفاصل هستند، برخوردار است، در حالی که کفش غیر طبی در دراز مدت باعث اسیب های جدی به بدن و پاها می شوند.

در مورد انواع زیره های کفش طبی بیشتر بخوانید.

با زیره کفش چرم آشنا شوید!
با زیره کفش THERMO آشنا شوید!
با زیره کفش نئولایت آشنا شوید!
با زیره کفش لاستیکی یا رابر آشنا شوید!
با زیره کفش لاستیکی یا رابر آشنا شوید!
کفی سوپینیشن برای حمایت از پاهای شما
راهنمای انتخاب کفش طبی مناسب برای محل کار
انواع زیره های کفش طبی

استفاده از زیره کفش طبی برای مردان و زنان مزایای زیادی دارد

حمایت از آناتومی پا : زیره کفش طبی با توجه به طبیعت پا و ساختار استخوان‌ها و عضلات، به پا اجازه می‌دهد به طور طبیعی حرکت کند و از آسیب‌های مربوط به ناهماهنگی در حرکت جلوگیری کند.

کاهش درد و التهاب : زیره کفش طبی با فشار دادن به نقاط مناسب پا، می‌تواند به کاهش درد و التهاب‌های مرتبط با برخی از مشکلات پا مانند فاسئیت پلانتار ( التهاب رباط کف پا ) کمک کند.

استفاده در درمان برخی اختلالات : برخی از صندل‌های طبی دارای قابلیت‌های خاصی مانند استفاده در درمان پس از جراحی پا، کمک به درمان مشکلات زانو و پشت پا و … را دارا هستند.

راحتی و آسایش پا : زیره کفش طبی با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و مواد با کیفیت، راحتی و آسایش بیشتری را برای پا فراهم می‌کند و از ایجاد خستگی و درد در طول روز جلوگیری می‌کند.

پیشگیری از آسیب : استفاده از زیره کفش طبی می‌تواند در پیشگیری از بروز مشکلات پایی مانند قوزک پا، پهلوپای و … موثر باشد.

به طور کلی، استفاده از صندل طبی مردانه و صندل طبی زنانه و با توجه به نیازهای شخص و مشکلات پای او، می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی و راحتی در حرکت کمک کند. قبل از خرید، بهتر است با یک متخصص پا و کفش‌ طبی در فروشگاه تخصصی طب آسیا مشورت کنید تا صندل مناسب برای شما را پیشنهاد دهد.

چه نوع زیره کفشی برای سالمندان مناسب است؟

زیره کفش طبی مناسب برای سالمندان باید دارای ویژگی‌های زیر باشد :

  • پشتیبانی و کمک به تعادل : زیره کفش باید دارای پشتیبانی مناسب برای قوس پا و پشت پا باشد تا به سالمندان در حفظ تعادل و جلوگیری از سقوط کمک کند.
  • آنتی شوک : زیره کفش باید دارای قابلیت جذب شوک باشد تا از ضربه‌ها و فشارهای ناخوشایند به پا جلوگیری کند.
  • راحتی و آسایش : زیره کفش باید از مواد نرم و راحت ساخته شده باشد تا از ایجاد خستگی و درد در طول روز جلوگیری کند.
  • فضای داخلی مناسب : زیره کفش باید عرض مناسبی داشته باشد تا به پا اجازه حرکت آزادانه داده شود و از فشار نامناسب به پا جلوگیری کند.
  • ضد لغزش : زیره کفش باید دارای طراحی و روکشی باشد که از لغزش در سطوح لغزنده جلوگیری کند.

به طور کلی، زیره کفش طبی با این ویژگی‌ها می‌تواند برای سالمندان مناسب باشد. همچنین، قبل از خرید، بهتر است با یکی از متخصصین و یا کارشناسان طب آسیا برای خرید یک کفش طبی و یا صندل طبی مناسب مشورت کنید.

قیمت و خرید کفش طبی از فروشگاه طب آسیا

برند های معتبر کفش طبی و صندل طبی ، در فروشگاه اینترنتی طب آسیا مرجع تخصصی انواع کفش های طبی،کفش طبی زنانه،صندل طبی زنانه،کفش طبی مردانه ،صندل طبی مردانه شما میتواند با خیال راحت از اعتبار و اصالت کفش طبی خرید خود را انجام دهید در فروشگاه طب آسیا طیف وسیعی از کفش های طبی اصل و اورجینال قرار دارد که با ضمانت اصالت کالا برای مشتریان عزیزمان ارسال می شود.

چرا باید از فروشگاه های معتبر تولید کننده کفش طبی و صندل طبی خرید کنیم ؟

خرید از فروشگاه پزشکی طب آسیا چه مزیت هایی دارد؟

قیمت انواع کفش و صندل های طبی زنانه و مردانه در فروشگاه اینترنتی طب آسیا ، نسب به تمامی فروشگاه‌ های پوشاک و کفش کشور مناسب‌ تر می‌باشد که این موضوع قابل استعلام است.

تمامی برند های معتبر طبی پزشکی شامل آسیاسنتر ، دکتر فام ، JFS ، معراج ، دکتر شفا ، اصیل تبریز ، آرمان طب ، ماکسیم ، اکبری ، پارس ، پردیس ، دکتر شپر ، شهپر ، پاتیکان و خزر در فروشگاه طب آسیا به صورت برند اصلی موجود و قابل فروش میباشد.

در فروشگاه طب آسیا فقط برندهای اصلی و اورجینال طبی موجود می باشد و فروشگاه طب آسیا برند های فیک طبی را تایید نکرده و به فروش نمیرساند.تضمین فروشگاه طب آسیا به مشتریان عزیزمان نسبت به کالای اورجینال ،اصالت و ضمانت کالا می باشد.

طب آسیا تولید کننده انواع کفش طبی و زیره طبی و کفی طبی در ایران می باشد که با بیش از 38 سال سابقه در زمینه کفش و صندل یکی از تولید کنندگان برتر ایران است. فروشگاه طب آسیا مرکز خرید اینترنتی انواع کفش های طبی زنانه و مردانه ، کفش های ارتوپدی و کفش های طبی دیابتی و هالوکس والگوس می باشد.

تمام محصولات فروشگاه اینترنتی طب آسیا دارای گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشد.

تضمین اصالت کالا، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت از دیگر مزایای خرید از فروشگاه معتبر و باسابقه طب آسیا می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی طب آسیا دارای مجوز از اتاق اصناف ایرانیان بوده و با داشتن « نماد اعتماد الکترونیک » از وزارت صنعت، معدن و تجارت و « نشان ملی ثبت » از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی سعی در جلب اعتماد شما مشتری عزیز دارد.

طب آسیا وارد کننده و نمایندگی رسمی فروش برندهای خارجی مطرح Nike ، Adidas ، Puma در ایران می باشد و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا رضایت شما مشتری گرامی را جلب نماید و رضایت صد در صدی شما خریداران گرامی از سایت ما گواه این ادعا می‌باشد.

توضیحات تکمیلی

فروشگاه اینترنتی طب آسیا با رویکرد فروش محصولات با مناسب‌ ترین قیمت به مشتریان طی 30 سال کار خود را آغاز نموده است. شما می توانید انواع کفش های طبی زنانه و کفش های طبی مردانه را ارزان‌ تر از همه جا از طب آسیا تهیه نمایید و تجربه یک خرید امن و راحت را برای خود رقم بزنید.

همچنین شما خریداران گرامی در فروشگاه طب آسیا می‌توانید محصولات اورجینال از برند Asiacenter را با قیمت مناسب و گارانتی سلامت فیزیکی کالا خریداری نمایید. جهت مشاوره و سفارش انواع محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پل های ارتباطی : 091555118931 – 09158227937 واتساپ – تلگرام – روبیکا