مقالات, نقد و بررسی

معرفی و بررسی دستگاه آناليز بدن Tanita MC780

معرفی و بررسی دستگاه آناليز بدن Tanita MC780

دستگاه انالیز بدن یکی از محبوب ترین دستگاه‎‌ ها در بین بدنسازان است که به آن ها اطلاعات دقیقی در مورد بدنشان ارائه می دهد. آیا در مورد کاربرد و مزیت های دستگاه انالیز بدن آشنایی دارید؟ آیا میزان سوخت و ساز بدن را در هنگام ورزش کردن میتوان با دستگاه آنالیز اندازه گیری کرد؟ در این مقاله کارشناسان ما در طب آسیا به معرفی  دستگاه آنالیز بدن Tanita MC780 میپردازند. این دستگاه یکی از بهترین انواع آنالیزگر های بدن است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این دستگاه ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

معرفی و بررسی دستگاه آناليز بدن Tanita MC780

دستگاه آناليز بدن Tanita MC780 از جدیدترین فناوری چند فرکانس برای ثبت طیف وسیعی از اندازه‌گیری‌ها،تنها 20 ثانیه طراحی و تولید شده است.

  • این دستگاه از چربی و توده ماهیچه‌ای تا میزان متابولیسم پایه، سطح چربی احشایی، زاویه فاز و آب درون/خارج سلولی بدن را انالیز و با استفاده از چند فرکانسی داده های ضروری در مورد آب درون سلولی و خارج سلولی را ارائه می دهد.
  • این فناوری پیشرفته هنگام محاسبه اندازه گیری ترکیب بدن دقت بیشتری را نشان می دهد و MC-780U از یک سیستم توزین سلول بار تک نقطه ای در سکوی ترازو برای تضمین دقت کامل و طول عمر باورنکردنی (تا 300000 بار قبل از کالیبراسیون) استفاده می کند.
  • MC-780U یک دستگاه پزشکی 510(k) نوع 2 است که توسط FDA تایید شده است و با تحمل وزنی معادل 600 پوند (270 کیلوگرم) و کالیبراسیون خودکار قبل از هر تجزیه و تحلیل، را دارا میباشد.
  • این دستگاه از فناوری BIA (تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریکی) استفاده می کند که سیگنال الکتریکی ایمن و سطح پایین را از الکترودهای پایه و دسته از طریق بدنه می فرستد.
  • BIA بسیار حرفه ای و بی خطر است و یکی از دقیق‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای اندازه‌گیری و انالیز بدن است که از نظر بالینی با DEXA (جذب سنجی اشعه ایکس با انرژی دوگانه) و وزن هیدرواستاتیک (زیر آب) قابل مقایسه است. با خرید دستگاه انالیز بدن از راجب بدن خود اطلاعات واقعی بدست بیاورید.
  • همه نتایج روی یک کنسول نمایشگر LCD بسیار بزرگ و خوانا نشان داده می‌شوند که می‌تواند بصورت محرمانه ان را مطالعه کنید و یا زمانی که مشتریان چاق از ترازو استفاده می‌کنند احساس بدی نداشته باشند و حریم شخصی رعایت شده است.
  • نمایشگر LCD این دستگاه برای مربیان قابلیت معکوس دارد.
  • این وسیله تجزیه و تحلیل ترکیب بدن پایه ای را برای شروع ارائه می دهد و می تواند برای ارزیابی های طولانی مدت گزارش های پیشرفت را سیو و برای شما نمایش دهد این کار اثربخشی هر برنامه کاهش وزن یا فعالیت بدنی را ارزیابی می کند.
  • شما همچنین میتوانید میزان کالری مصرفی خود را در هنگام تمرین با تردمیل خانگی (یا تردمیل باشگاهیدوچرخه ثابت، الپتیکال، ایربایک و اسکی فضایی را بسنجید و با یکدیگر مقایسه کنید. برای مشاهده بیشتر تجهیزات ورزشی میتوانید به طب آسیا مراجعه کنید.

مزیت های دستگاه آناليز بدن Tanita MC780

در این بخش به مزیت های فراوان دستگاه آناليز بدن Tanita MC780 می پردازیم با ما همراه باشید.

فناوری پیشرفته BIA

  • آنالایزر ترکیبی سگمنتال چند فرکانسی دارای 3 فرکانس است که اندازه گیری های کل بدن و سگمنتال بسیار دقیق را ارائه می دهد.

کاربر پسند

  • کنسول تعاملی طوری طراحی شده است که کاربر را از طریق ورودی داده های شخصی بدون کمک متخصص راهنمایی کند.

نمایشگر پیشرفته

  • صفحه نمایش LCD دوگانه اندازه گیری ترکیب بدن را در قالبی واضح و قابل درک برجسته می کند.

خروجی های متعدد

  • امکانات کارت SD داخلی اجازه می دهد تا داده ها به صورت خودکار جمع آوری و دانلود شوند. کانکتورهای USB و RS-232 برای ادغام ساده با سیستم های EMR

مدیریت پایگاه داده

  • ویژگی Client ID اجازه می دهد تا داده های اندازه گیری مداوم برای هر مشتری جمع آوری شود. این ویژگی همچنین اجازه می دهد تا مجموعه داده های بیشتر برای مطالعات تحقیقاتی بدون زحمت جمع آوری شوند.

رابط چاپگر ساده

  • هر چاپگر با Pictbridge را می توان مستقیماً به MC-780U متصل کرد تا برگه های مشاوره بلافاصله پس از اندازه گیری چاپ شود.

ماژولار و قابل حمل

  • سیستم ماژولار 3 قسمتی برای نصب، نگهداری و حمل و نقل آسان طراحی شده است.

سازگاری نرم افزار

  • MC-780U با نرم افزار HealthWare سازگار است و امکان مدیریت کامل پایگاه داده و گزارش های پیشرفت را فراهم می کند.

مشخصات تکمیلی دستگاه آناليز بدن Tanita MC780

کلام آخر

حال که با مزیت ها و نحوه کاربرد دستگاه آنالیز بدن Tanita MC780 آشنا شدید وقت آن رسیده تا برای آنالیز تمرینات هوازی خود از این دستگاه استفاده کنید. برای تهیه و خریداری دستگاه آنالیز بدن میتوانید به سایت طب آسیا خریداری کنید. طب آسیا با بیش از ده سال سابقه فروش تجهیزات ورزشی شرایط خرید کالا را برای مشتریان به صورت اقساطی ارائه داده است. تخفیفات ویژه و خدمات پس از فروش از مزیت های خرید از طب آسیاست. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین ما در طب آسیا تماس حاصل فرمایید یا در قسمت پایین کامنت بگذارید. با تشکر از همراهی شما.

 

دستگاه آناليز بدن Tanita MC780

دیدگاهتان را بنویسید