نقد و بررسی

بررسی و معرفی صندلی یا مبل ماساژور

نقد و برسی مبل ماساژ

بعد از یک روز خسته کننده فقط یک صندلی یا مبل ماساژور میتواند به آرامش و استراحت شما کمک کند. صندلی یا مبل ماساژور یکی از ابزار های پرطرفدار در بین مردم است. آیا درمورد مزیت ها و فواید صندلی یا مبل ماساژور اطلاعاتی دارید؟ چه نکاتی را باید در هنگام خرید صندلی ماساژور رعایت کرد؟ آیا صندلی ماساژور علاوه بر سلامت جسم بر سلامت روح تاثیر دارد ؟ عوارض احتمالی مبل ماساژور در استفاده نادرست از آن چیست؟ برای پاسخ تمامی این سوالات کارشناسان ما در طب آسیا مقاله زیر را تهیه کرده اند. با ما همراه باشید.

 بررسی و معرفی صندلی یا مبل ماساژور

صندلی ماساژور دستگاهی مفید و کارامد برای رفع استرس و خستگی های ناشی از کار روزانه می باشد. از کامل ترین و حرفه ای ترین دستگاه های ماساژ که تا به امروز طراحی شده است صندلی ماساژور می باشد که با کمک جدیدترین فناوری های روز دنیا تکنیک های ماساژ را بسیار جزئی و حرفه ای شبیه سازی میکند.در ادمه همراه باشید با شرحی از فواید و مضرات و سپس نکاتی مهم در مورد خرید  صندلی ماساژور.

فواید صندلی ماساژور

کاهش استرس و خستگی و افزایش هوشیاری

طبق تحقیقات ماساژ می تواند سطح استرس فیزیکی و ذهنی ما را تا حد زیادی کاهش دهد. این فرآیند با کاهش تپش قلب، ضربان و همینطور کاهش سطح ترشح کورتیزول صورت می گیرد و میزان ترشح سراتونین و دوپامیم افزایش می یابد، که به بدن ما کمک می کند تا خستگی های مزمن و استرس های ناگهانی را بسیار آسان تر رفع نماید.

افزایش سلامت سیستم حیاتی قلب و عروق

ماساژ برای کاهش استرس و همچنین کاهش لحظه ای فشار خون می تواند در سلامتی سیستم قلب و عروق بسیار مناسب باشد. در تحقیقات ثابت شده است که ماساژ می تواند موجب کاهش درد و استرس بیماران قلبی، پس از انجام عمل جراحی شود و حتی میتواند تنش های عضلانی ناشی از جراحی را نیز کاهش دهد. ازین رو صندلی ماساژور برای سلامتی این افراد بسیار کاربردی است. همچنین شما میتوانید برای بهبود عملکرد قلب و عروق با تجهیزات ورزشی مانند الپتیکال، اسکی فضایی، ایربایک و.. ورزش کنید.

افزایش تحرک و انعطاف پذیری بدن

ماساژ می تواند با فعال کردن ماهیچه ها، مفاصل و تاندون های بدن موجب افزایش انعطاف پذیری و تحرک ما گردد. همچنین افزایش گردش خون در تمامی نقاط بدن یکی از مهمترین فواید استفاده از صندلی ماساژ است. همچنین میتوان از تردمیل، دوچرخه ثابت و دوچرخه ثابت مبله برای افزایش تحرک بدن استفاده کرد برای مشاهده بیشتر محصولات به سایت طب آسیا مراجعه کنید.

استفاده نادرست از صندلی ماساژور

استفاده نادرست از صندلی ماساژور می تواند باعث آسیب، تشدید آسیب یا وضعیت پزشکی موجود شود. از این رو پیش از استفاده حتما راهنمای کاربر محصول را مطالعه کنید.

یکی از عوارض احتمالی صندلی ماساژور تاثیر بر دستگاه گردش خون است. ماساژ درمانی غالبا غدد لنفاوی را تحریک میکند تا گرفتگی عضلانی را کاهش دهد، بنابراین اگر سابقه مشکلاتی در گردش یا لخته شدن خون دارید، توصیه می شود قبل از استفاده از این صندلی با پزشک خود مشورت کنید. اگر سابقه مشکلات گردش خون ندارید می توانید بدون نگرانی از صندلی ماساژور استفاده کنید.

یکی دیگر از عوارض احتمالی صندلی ماساژور آسیب عضلانی است که بیشترین خطر را داد. اگرچه صندلی ماساژور شما نمی تواند به پوست یا عضلات شما آسیبی وارد کند اما از تنظیمات بدون توجه به وضعیت خود استفاده کنید، احتمال کبودی یا آسیب عضلانی وجود دارد.

نکاتی در مورد خرید صندلی ماساژور مناسب

ویژگی ها و جوانب مختلف برای یک انتخاب خوب

راحتی : احساس راحتی هنگام استفاده از صندلی ماساژور بسیار اهمیت دارد که باید به آن توجه شود. از این رو توصیه می شود که صندلی ماساژور مورد نظر خود را از میان مدل‌های با کیفیت انتخاب کنید.

تنظیمات و ویژگی ها : اکثر صندلی های ماساژور دارای ویژگی هایی مانند ماساژ هوشمند، اسکن بدن، حالت بی وزنی، قابلیت اتصال به بلوتوث، قابلیت پخش موزیک و … می‌باشند. اکثر ویژگی ها و برنامه های پیش فرض به راحتی از طریق ریموت کنترل دستگاه قابل تنظیم می باشند.

گارانتی: صندلی ماساژور مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. هم چنین صندلی ماساژی را که انتخاب می کنید گارانتی معتبر داشته باشد.

جاذبه صفر : این تکنولوژی حالت یک فضانورد در وضعیت بی وزنی را ایجاد می کند که بدن فرد را در یک موقعیت خنثی قرار می دهد و بدن را از فشار و تنش‌ها رها می کند.

 

نکات-مهم-خرید-صندلی-ماساژور

 

نکات مهمی که باید به ان توجه کنید

افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی، خانم های باردار، افراد دیابتی، افراد مبتلا به پوکی استخوان و به طور کلی در صورت داشتن شرایط خاص حتما پیش از استفاده از صندلی ماساژور با پزشک خود مشورت کنند.

زمان مناسب برای استفاده از صندلی ماساژور حدودا پانزده دقیقه می باشد. استفاده بیش از اندازه از آن نه تنها فایده ای ندارد بلکه می تواند در دراز مدت باعث آسیب عضلات و بافت ها شود. بنابراین بیش از زمان توصیه شده از صندلی ماساژ استفاده نفرمایید.

از صندلی ماساژور می توانید سه یا چهار بار در هفته استفاده کنید.

صندلی ماساژور برای کودکان زیر دوازده سال مناسب نمی باشد.

توصیه می شود صندلی ماساژور مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر با سابقه فعالیت بالا در زمینه فروش لوازم و دستگاه های ماساژور خریداری کنید.

کلام پایانی

اگر صندلی ماساژور برای شما هم بسیار لذت بخش است و تمایل دارید برای خانه تان یک صندلی ماساژور تهیه کنید، بهتر است از یک فروشگاه معتبر و با ضمانت خریداری کنید. یکی از معتبرترین فروشگاه ها، طب آسیا میباشد. طب آسیا با بیش از ده سال سابقه فروش خدمات پس از فروش و شرایط خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. همین الان به سایت طب آسیا بروید و سفارش خود را ثبت کنید تا از تخفیفات ویژه آن بهره مند شوید. برای اطلاع بیشتر از شرایط خرید میتوانید با مشاورین ما در طب آسیا تماس حاصل فرمایید یا کامنت بگذارید. باسپاس از همراهی شما. خرید صندلی ماساژور

دیدگاهتان را بنویسید