مقالات, نقد و بررسی

معرفی تردمیل فورد فیتنس مدل Ford Fitness FA250FM

معرفی تردمیل فورد فیتنس مدل Ford Fitness FA250FM

معرفی تردمیل فورد فیتنس مدل Ford Fitness FA250FM

معرفی تردمیل فورد فیتنس مدل Ford Fitness FA250FM، نمونه ای جدید از نسل تردمیل های خانگی شرکت Ford Fitness می‌باشد. یک تردمیل قدرتمند و کم صدا که برای منازل و اپارتمان ها و حتی هوم‌ جیم‌ های حرفه ای مناسب است.

این تردمیل خانگی یکی از بهترین تردمیل های پرقدرت و ارزان قیمت بازار می باشد که دارای طراحی حرفه ای و بابت سلیقه مشتریان است.بعد از استفاده از این تردمیل شما متوجه خواهید شد که این تردمیل از لحاظ قدرت و کارکرد چه تمایزی با تردمیل های که قبلا از انها استفاده میکردید را دارد.

جنس بدنه این تردمیل خانگی، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است که نسبت به قیمت این تردمیل خانگی بسیار مقرون به صرفه است تردمیل FORD مدل fa250fm
دارای امکاناتی بی‌نظیر میباشد ، موتور قدرتمند 2.25 اسب بخار ، تحمل وزن کاربر تا 125 کیلوگرم ، شیب برقی حرفه ای ، نمایشگر LCD فول‌ آپشن و دارای ضربه‌ گیرهای حرفه‌ای میباشد که برای خرید گزینه ای بسیار مناسب است.

تردمیل فورد فیتنس مدل Ford Fitness FA250FM دارای موتور قدرتمند 2.25 اسب بخار است این موتور از نوع DC بوده و قابلیت تحمل وزن کاربر را تا 125 کیلوگرم داراست.

تردمیل فورد فیتنس مدل Ford Fitness FA250FM

توضیحات تکمیلی معرفی تردمیل فورد فیتنس مدل Ford Fitness FA250FM

معرفی تردمیل فورد فیتنس مدل Ford Fitness FA250FM از تردمیل های معتبر و پرفروش بازار ایران می باشد ، سرعت دویدن روی این تردمیل از 1 تا 15 کیلومتر در ساعت است که یکی از اپشن های مهم این تردمیل است.

این تردمیل چند کاره خانگی مجهز به شیب برقی حرفه ای است و میتواند حالت کوه نوردی را برای کاربر خود شبیه سازی کند و کاربر در هنگام استفاده تجربه یک سربالایی پر چالش را تجربه میکند. در تردمیل فورد فیتنس مدل Ford Fitness FA250FM کاربر امکان تنظیم شیب را در چندین حالت به صورت برقی و توسط کنسول تجربه خواهد کرد.

کاربر میتواند با تنظیم شیب دستگاه حالت های مختلفی را تجربه کند و بدن خود را لحظه به لحظه به چالش بکشد و کالری بیشتری بسوزاند.

معرفی تردمیل فورد فیتنس مدل Ford Fitness FA250FM تنظیم شیب فقط با فشار دادن یک کلید بر روی کنسول دستگاه قابل تغییر است.

استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در ساخت بدنه تردمیل FORD مدل fa250fm که ترکیبی از فناوری و ظاهری مدرن و شکیل را به این دستگاه داده باعث شده که تردمیل خانگی چندکاره در لیست پرفروش‌ ترین تردمیل های بازار ایران قرار گرفته گیرید و رضایت خریداران را به همراه داشته باشد.

Ford Fitness FA250FM Tebasia

معرفی تردمیل فورد فیتنس مدل Ford Fitness FA250FM

نوار ( تسمه ) تردمیل یکی از مواردی است که مشتریان به آن توجه خاصی دارند. ابعاد نوار تردمیل فضای موجود برای پیاده‌روی را مشخص می‌کند. اندازه نوار تردمیل FORD مدل fa250fm  استاندارد بوده و طراحی مناسبی برای کاربران دارد طول تسمه 140 و عرض تسمه 46 سانتیمتری این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازد تا با خیال راحت و بدون دغدغه از قد و هیکل روی این تردمیل خانگی چند کاره به تمرین مشغول شوند.

تسمه تردمیل چند کاره خانگی فورد مدل FA250FM از چند لایه پلاستیک باکیفیت و یک لایه الیاف پارچه‌ای درجه‌ یک تولید شده که همین مزیت باعث شده پیاده‌ روی و دویدن روی تردمیل بسیار نرم و راحت باشد و هیچ گونه اسیبی به عضلات و مفاصل سایر قسمت های بدن وارد نشود.

ضربه‌ گیرهای تردمیل خانگی فورد مدل FA250FM از نوع 2023 و کاملا جدید می باشند و از انتقال صدا و لرزش جلوگیری می کند و یک گزینه مناسب برای خریدانی است که در اپارتمان زندگی میکنند . این ضربه گیر ها مانع از ایجاد فشار به زانو و کمر می‌شوند.

این ویژگی برای افراد سالمند و کاربرانی که دارای جراحت ویا اسیب دیدگی در ناحیه پایین تنه هستند بسیار مناسب است.

ابعاد تردمیل خانگی فورد مدل FA250FM به گونه ای طراحی شده که مناسب برای منازل و هوم‌ جیم است. کمبود فضای کافی برای قرار دادن تردمیل چند کاره خانگی همیشه یکی از دغدغه های خریدان بوده است.

قابلیت تاشوندگی این تردمیل حرفه ای چند کاره خانگی این امکان را به شما خواهد داد تا در مواقعی که نمیخواهید از تردمیل استفاده کنید ان را با کمترین فضای اشغالی در محل خود به صورت ایستاده قرار دهید در این تردمیل خانگی چند کاره چرخ هایی برای جا به جایی اسانتر طراحی شده که کاربر به راحتی و به تنهایی میتواند ان را حمل و جا به جا کند.

تردمیل فورد فیتنس مدل FA250FM

معرفی تردمیل فورد فیتنس مدل Ford Fitness FA250FM کنسول ( مانیتور )

یکی از مهم ترین بخش‌ های تردمیل های خانگی و باشگاهی نمایشگر آن است. تردمیل خانگی فورد فیتنس مدل FA250FM دستگاهی با صفحه‌ نمایشگر LCD و فول‌  اپشن میباشد که تمام امکانات را در اختیار کاربر خود قرار میدهد.

این کنسول حرفه ای و پیشرفه از اپشن های روز دنیا بهرمند است و پارامترهایی از قبیل شیب دستگاه ، سرعت ، مسافت ، زمان طی شده و کالری مصرف شده را به‌ همراه ضربان قلب کاربر را نمایش می‌دهد.

از نکات قابل توجه دیگر این تردمیل خانگی چند کاره می‌توان به اسپیکر و امکان پخش موسیقی اشاره کرد. امکان اتصال به بلوتوث به شما کمک می کند که از تمرین و ورزش همراه با پخش موسیقی دلخواه و لذت یه تمرین واقعی را تجربه کنید.

کلید اضطراری بر روی مانیتور تردمیل ارزان قیمت FORD مدل fa250fm امنیت دستگاه شما را تضمین میکند تا در هنگام بهم‌خوردن تعاول کاربر تردمیل خاموش شده و از پرت شدن او نیز جلوگیری شود.

گیره توقف ناگهانی تردمیل ارزان قیمت FORD مدل fa250fm به‌ عنوان یکی دیگر از اپشن های ایمنی این تردمیل است که از یک سو به دستگاه و از سوی دیگر به لباس کاربر متصل می‌شود تا در اثر سرگیجه یا سقوط، سریعا دستگاه را خاموش شود.

در تردمیل FORD مدل fa250fm، استند موبایل و تبلت و بطری آب طراحی شده تا هنگام استفاده از تردمیل به تجهیزات مورد نیاز خود دسترسی راحتی داشته باشید. این تردمیل خانگی چند کاره حرفه ای ارزان قیمت  مجهز به دکمه های میان بر سرعت و شیب بر روی کنسول خود بوده تا تنظیم این المان‌ها به آسانی برای کاربر قابل انجام باشد.

توضیحات بیشتر تردمیل فورد فیتنس مدل Ford Fitness FA250FM

اپشن های حرفه ای و متنوع تردمیل خانگی فورد مدل FA250FM باعث شده این دستگاه جز تردمیل های پرفروش و مطرح بازار ایران ، عراق ، سوریه و ترکیه باشد.

این تردمیل چند کاره خانگی دارای ابزاری مانند پایه دراز و نشست، دمبل و ویبراتور، است به همین علت این تردمیل در گروه تردمیل های خانگی چند کاره قرار قرار گرفته است.

کاربر با استفاده ویبراتور ( ماساژور برقی ) می تواند از چربی های زائد بدن خلاص شد و و حس خستگی ناشی از کارهای روزانه را از خود دفع کند. دستگاه درازو نشست این تردمیل چند کاره خانگی  به شما این امکان را میدهد تا عضلات شکمی ABS خود را تقویت کنید.

انجام 4 روز تمرین با دمبل قدرت بدنی را 45 درصد افزایش خواهد داد و باعث افزایش حجم عضلات، و بیشتر شدن تراکم استخوان‌ها شما می‌شود. تمرین با دمبل علاوه بر پوکی استخوان خطر ابتلا به دیابت، الزایمر و سکته قلبی را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

جهت استعلام قیمت تردمیل فورد فیتنس مدل Ford Fitness FA250FM و انواع تردمیل های خانگی و باشگاهی همچنین دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان و متخصصان طب اسیا با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید