تردمیل, مقالات, نقد و بررسی

راهنمای خرید تردمیل خانگی ارزان

راهنمای خرید تردمیل خانگی ارزان

راهنمای خرید تردمیل خانگی ارزان

امروزه ورزش به یکی از مهم‌ترین نیازهای انسان تبدیل شده است اما افراد به دلیل مشغله ها و فعالیت های زیادی که دارند قادر نیستند زمانی را به رفتن به باشگاه اختصاص دهند، به همین علت  ترجیح می‌دهند تجهیزات ورزشی مورد نیاز خود را بصورت شخصی تهیه کرده و در خانه به ورزش بپردازند.

یکی از این تجهیزات ورزشی پرطرفدار تردمیل است. شما می‌توانید با استفاده از یک تردمیل خانگی ورزش را به خانه برده با برنامه‌ها و قابلیت هایی که دارد به صورت اصولی روی تناسب اندام و فعالیت بدنی خود تمرکز کنید.

در این مقاله قصد داریم با بررسی نکات ضروری خرید تردمیل به معرفی و راهنمای خرید تردمیل خانگی ارزان بپردازیم.

هنگامی که به دنبال خرید یک تردمیل خانگی قیمت مناسب هستید، معیار های مختلفی وجود دارد که پیش از انتخاب تردمیل، باید آنها را رعایت کنید. بهترین تردمیل‌های مناسب برای استفاده خانگی، سروصدای کمی از خود تولید می‌کنند تا سبب مزاحمت برای دیگر اعضای خانواده و همسایه ها نشوند، اما همچنان دارای یک موتور قدرتمند می‌باشند.

ما با توجه به معیارهای لازم برای یک تردمیل خانگی مناسب، چند مدل از بهترین تردمیل‌های خانگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این بررسی با ما باشید تا با خیال راحت‌تری بتوانید برای منزل خود یک تردمیل خانگی قیمت مناسب تهیه نمایید.

در بخش زیر لیستی از بهترین تردمیل های خانگی را برای شما آورده‌ایم. همچنین در این مقاله پس از معرفی محصولات یک راهنمای جامع خرید تردمیل را نیز برای راحت‌تر کردن تصمیم‌گیریتان در زمینه انتخاب تردمیل مورد نیاز ارائه کرده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

راهنمای خرید تردمیل خانگی ارزان : ارزیابی، مقایسه و تعیین بهترین قیمت برای تردمیل خانگی

احتمالا  انتخاب بهترین نوع تردمیل خانگی برای شما دشوار باشد و یا مدل انتخابی شما مناسب فرد دیگری نباشد. بنابراین بعضی از سوالات کلیدی که شاید به دنبال جواب آنها باشید را در این لیست برایتان جمع آوری کرده‌ایم. که عبارتند از :

چه امکاناتی در ازای قیمت تردمیل دریافت می‌کنید؟

شیب تردمیل چقدر باشد؟

تردمیل مورد استفاده چه کسانی می‌باشد؟

کیفیت ساخت تردمیل چگونه است؟

اندازه و وزن تردمیل چقدر است؟

برای کمک به شما در پیدا کردن جواب این سوالات، بهترین راهنمای خرید تردمیل را برای استفاده در خانه در اختیارتان قرار می‌دهیم.

تا چه میزان حاضرید برای خرید یک تردمیل خانگی هزینه کنید؟

تا چه میزان حاضرید برای خرید یک تردمیل خانگی هزینه کنید؟

تردمیل در جایگاه یک دستگاه بدنسازی خانگی می‌تواند بسیاری از انتظارات شما را از ورزش در خانه براورده سازد. هنگامی که به دنبال بهترین تردمیل خانگی هستید، بهتر است هیچ محدودیتی برای هزینه کردن نداشته باشید. اما در عین حال ممکن است این محدودیت بودجه شامل حالتان شود. پس برای کمک به مشخص نمودن بودجه تردمیل خود، به این نکات توجه کنید.

صراجتا باید بگویم اگر دنبال یک تردمیل خانگی ارزان هستید پس نمی‌توانید از آن انتظار طول عمری طولانی داشته باشید. همچنین این نوع تردمیل ها ممکن است دارای ضمانت نامه های کوتاه مدت یا حتی بدون ضمانت باشند. پس در نظر گرفتن یک بودجه نسبتا خوب برای خرید تردمیل منطقی می‌باشد.

آیا تردمیل ارزان ارزش خریدن دارد؟

آیا تردمیل ارزان ارزش خریدن دارد؟

اگر فقط به یک تردمیل برای پیاده‌روی معمولی نیاز دارید و نه بیشتر، انتخاب یک تردمیل ارزان قیمت و متناسب با بودجه شما کافی خواهد بود. بعضی از تردمیل‌های مقرون به صرفه مثل T5000-C برای کاربرانی که مایل به تمرین سخت روزمره هستند، طراحی شده است. برای تردمیل‌هایی که می‌توانند چندین نفر را با انواع نیازهای تناسب اندام خود ساپورت کنند، بهتر است تردمیل حرفه‌ای‌تری را در نظر بگیرید.

این تردمیل و سایر مدل‌های بالاتر می‌توانند برای افرادی که به طور روزمره در حال دویدن و یا پیاده‌روی هستند مناسب باشد. بسیاری از تولید کنندگان تردمیل، شرایط تأمین مالی یا اقساط را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند، تا درصورت نیاز مشتری به تردمیل گران قیمت، بتوانند بدون صرف هزینه‌ی هنگفت در ابتدا، محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

تردمیلی را انتخاب کنید که در عین داشتن یک موتور قدرتمند، آرام باشد

تردمیلی را انتخاب کنید که در عین داشتن یک موتور قدرتمند، آرام باشد.

هرچه موتور روی تردمیل کوچک‌تر باشد، عملکرد آرام‌تری نیز دارد. اما اگر مایلید از یک تردمیل که در حین کار می‌تواند متوقف شود استفاده کنید، بهترین تردمیل خانگی برای شما حداقل باید دارای یک موتور با 3 اسب بخار قدرت باشد.

جهت جلوگیری از هدر دادن قدرت موتور در مدل‌های بی سر و صدا، انتخاب تردمیل از برندهای معتبر بهتر است. برندهایی مانند:  تایتان فیتنس، پروفرم و فیت فلکس تردمیل‌های قدرتمندی تولید کرده‌اند که آرام تر از آنچه انتظار دارید کار می‌کنند.  بنابراین شما می‌توانید با انتخاب کردن از میان تردمیل‌های این برندها، جستجوی خود را محدود و سریع‌تر کنید.

به کیفیت ساخت تردمیل خانگی دقت کنید.

در حالی که قیمت در کیفیت تردمیل تأثیرگذار است، برخی از تردمیل‌ها از نظر کیفیت ساختاری، مطرح‌تر از سایرین هستنذ. تردمیل‌های حرفه‌ای‌تر مانند برند فیت فلکس بیشتر بخاطر تحمل وزن بالایی که دارند، شناخته شده هستند. بسیاری از تردمیل‌های این برند دارای تحمل وزن 180 کیلوگرم به بالا هستند.

یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید تردمیل مدت ضمانت آن است که معمولا مدت آن با میزان بودجه ای که برای خرید هزینه می‌کنید، رابطه مستقیم دارد. چنانچه نگران آسیب دیدن تردمیل خود هستید، شاید بهتر باشد نگاهی دقیق‌تر به ضمانت‌نامه‌ آن بیندازید.

پیش از خرید تردمیل، فضایی مناسب برای نگهداری آن انتخاب کنید

پیش از انتخاب یک تردمیل خانگی، فضای مورد نظر برای قرارگیری آنرا تعیین کنید. ما بسیاری از تردمیل‌ها را آنالیز کرد‌هایم و می‌توانیم ادعا کنیم محدودیت فضا موضوعی است که بیش از هرچیزی باید به آن توجه کرده و بر اساس متراژ منزلتان اقدام به تهیه تردمیل خانگی کنید.

بعضی از سوالایی که باید قبل از انتخاب تردمیل خانگی به اونا پاسخ بدین عبارتند از :

تردمیل رو کجای خونتون میخواین بذارین؟

آیا اتاق خواب خود را برای قرار گیری تردمیل در آن انتخاب می‌کنید یا فضای سالن را به آن اختصاص می‌دهید؟ حتما ابعاد تردمیل را بررسی کرده و محل قرارگیری آنرا نیز اندازه‌گیری نمایید تا از فضای کافی تردمیل اطمینان پیدا کنید.

آیا تردمیل مورد نظرتون قابلیت تا شدن داره؟

قابلیت تاشوندگی یکی از امکانات بهترین تردمیل های خانگی است، اما این حرف لزوما برای همه تردمیل ها صدق نمیکند

اگر تمایل دارید یک تردمیل تاشونده تهیه کنید، بهتر است پیش از خرید از داشت این قابلیت مطمئن  شوید.

وزن تردمیل چقدره؟

اگر محل قرارگیری تردمیل را قبلا تعیین کرده اید این سوال چندان اهمیتی ندارد، اما اگر جایی را هنوز مشخص نکرده‌اید و دائما تردمیل را در منزل جابجا می‌کنید، سنگینی آن می‌تواند برای شما مشکل ساز شود. تردمیل های افقی نسبتاً سبک‌تر هستند.

سایر ویژگی هایی که هنگام خرید تردمیل خانگی باید مد نظر قرار دهید :

هنگامی که بودجه موردنظر خود برای خرید تردمیل را کاهش می‌دهید، احتمالا با تعداد محدودی تردمیل برای انتخاب مواجه می‌شوید. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید، ویژگی های یک تردمیل را با دیگری مقایسه کرده و در نهایت مناسب‌ترین تردمیل را خریداری نمایید.

امکان برنامه ریزی تمرین

در حالی که شما فقط می‌توانید به صورت دستی تردمیل خود را برای تمرینات روزانه برنامه ریزی کنید، داشتن تمرین‌های از پیش برنامه ریزی شده در تردمیل، می‌تواند برای فوق العاده مفید باشد.

بعضی از برندهای تردمیل از جمله NordicTrack و ProForm ، برنامه‌های تمرینی پیشفرض دارند که توسط حرفه ای ترین مربیان طراحی شده است. در حافظهاکثر تردمیل های امروزی برنامه های تمرینی پیشفرضی در درجات مختلف وجود دارد که مدت زمان تمرین و زمان کاهش و افزایش سرعت و شیب را تعیین می‌کند.

در نهایت هر فرد باید متناسب با هدف و وضعیت بدنی خود برنامه‌ای را که برای او مناسب است انتخاب کند و بر اساس همان پیش برود.

نوع صفحه نمایش

برخی از نمایشگرها نسبت به سایرین کیفیت تصویر بهتری دارند. اکثر افراد مایلند از تردمیل‌های دارای نمایشگر لمسی استفاده کنند، نمایشگر تردمیل باید میزان شیب،سرعت، زمان و مسافت طی شده توسط کاربر را نشان دهد که البته در بعضی از مدل‌ها تعداد ضربان قلب و میزان کالری مصرفی نیز نمایش داده می‌شوند. همچنین صفحهٔ نمایشگر آن‌ها باید بزرگ باشد تا خواندن سرعت، شیب، زمان و مسافت را برایتان راحت‌تر کند.

برای صفحه نمایش‌های LCD، صفحه‌هایی با نور پس زمینه آبی و حروف سفیدرنگ از واضح ترین رنگ‌ها در هنگام مشاهده نمایشگرهای LCD است.

امکان اتصال به ا‌پلیکیشن

اکثر برندهای معروف و معتبر تردمیل اپلیکیشن خاص خود را دارند که به تردمیل متصل می‌شود. اگرچه همه تردمیل ها این قابلیت را ندارند و می‌توان گفت تردمیل های با قیمت بیشتر شامل حال این ویژگی می‌شوند.

تسمه قفسه سینه بی سیم

برای افرادی که تمایل دارند تعداد ضربان قلب دقیق خود را مشاهده کنند، استفاده از تسمه قفسه سینه بی‌سیم یک مزیت مهم بشمار می‌رود. بعضی از تردمیل‌ها با تسمه قفسه سینه سازگار هستند ولی این تسمه به صورت بی سیم روی آنها نصب نشده است. درکل، تردمیل‌های مجهز به تسمه قفسه سینه برای نمایش دادن تعداد ضربان قلب، قیمت بیشتری دارند.

داشتن یک تردمیل خانگی چه مزایایی دارد؟

داشتن یک تردمیل خانگی چه مزایایی دارد؟

با توجه به سبک زندگی جوامع امروزی، افراد بنابر دلایل شخصی تمایل دارند تجهیزات ورزشی مخصوص خودشان را در منازل داشته باشند که تردمیل از جمله محبوب ترین و رایج ترین این تجهیزات است. داشتن تردمیل در خانه مزایای بسیاری را برای فرد به همراه دارد. به عنوان مثال می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان پیاده روی و دویدن در 4 فصل سال و در هر شرایط جوی از جمله هوای بارانی و برفی
  • ورزش کردن حتی در زمان تعطیلی باشگاه‌ها
  • امکان دیدن فیلم و سریال مورد نظر خود همزمان با پیاده‌روی روی تردمیل
  • امکان تنظیم سرعت و شیب هنگام دویدن روی تردمیل
  • پیاده‌روی در منزل و در امن‌ترین و راحت‌ترین حالت ممکن
  • امکان استفاده مشترک اعضای خانوار از یک تردمیل
  • عدم نیاز به رفتن به باشگاه و صرفه‌جویی در زمان‌،انرژی و هزینه ها

سخن پایانی

در این مقاله برایتان تمام نکات ضروری‌ای که پیش از خرید یک تردمیل خانگی ارزان باید بدانید را به طور کامل شرح دادیم. همچنین به معرفی برخی از تردمیل‌های خانگی قیمت مناسب پرداختیم و چنانچه شما کاربر گرامی قصد تهیه یک تردمیل ارزان قیمت را دارید، می‌توانید با کارشناسان طب آسیا در تماس باشید تا مشاوران ما به طور کامل شما را برای انتخاب تردمیل موردنظرتان راهنمایی کنند. در نهایت امیدواریم این مطلب برایتان مفید واقع شده و تجربه خریدی امن و مطمئن را برایتان به ارمغان بیاورد.

فروشگاه طب آسیا عرضه کننده بهترین برندهای تردمیل خانگی موجود در بازار است که اصالت کالا و اعتبار گارانتی آن ها را تضمین می کند. در عین حال که قیمت انواع تردمیل را به صورت رقابتی و کاملا به روز شده عرضه می کنیم همواره سعی کردیم به مناسبت های مختلف تخفیفات ویژه ای را برای خریداران عزیز طب آسیا قرار دهیم . هم چنین با خدمات ارسال و نصب رایگان انواع تردمیل در خدمت هم وطنان عزیز هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید