اسکی فضایی, اموزشی, مقالات

معرفی و نقد و بررسی الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE S1

معرفی و نقد و بررسی الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE S1

معرفی و نقد و بررسی الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE S1

معرفی و نقد و بررسی الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE S1 ، الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1 یک الپتیکال پیشرفته خانگی می باشد که محصول کمپانی SNODE است این اسکی فضایی خانگی حرفه ای محور عقب است و دارای تحمل وزن 140 کیلوگرم می باشد همین امر باعث شده این اسکی فضایی حرفه ای خانگی جز دسته پر فروش ترین الپتیکال ها قرار بگیرد.

الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1 یک اسکی فضایی خانگی حرفه ای بوده و دارای مکانیزم مگنتی است و مقاومت ان در 8 حالت به صورت دستی  قابل تنظیم است.

قیمت الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1 با توجه به کیفیت بالای قطعات و استراکچر و شاسی ان مقرون به صرفه بوده و این دستگاه یکی از پر طرفدار ترین الپتیکال های خانگی موجود در بازار ایران است.

با استفاده از الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1 شما می توانید تمام عضلات بدن ، پایین تنه ، میان تنه ، بالا تنه، باسن ، بازوها شکم و ساق‌ پای خود را به فرم دلخواه تبدیل کنید.

الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1 دارای فلایویل حرفه‌ای و پیشرفته است و همین باعث شده که کاربر بتواند تمرینات حرفه ای با این دستگاه انجام دهد.

بدنه الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1 از پلاستیک و فلز درجه یک ساخته شده و با ساختاری مدرن و زیبا و البته بی صدا میتواند برای آپارتمانها و محیط کار مورد استفاده قرار گیرد.

دسته‌های الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1 به دو صورت ثابت و متحرک می باشد.حسگر ضربان‌ قلب بر روی دسته ثابت طراحی و تعبیه شده است.

همانطور که قبلا گفتیم الپتیکال مگنتی اسند مدل SNODE S1 برای استفاده در منازل ، آپارتمانها و حتی محل کار طراحی و تولید شده است الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE S1 دارای چرخ در قسمت جلو میباشد که حمل ان را برای کاربر راحت ساخته است.

ظاهر الپتیکال خانگی ارزان قیمت اسند مدل SNODE S1 از طراحی پیشرفته ای برخوردار است و کیفیت فلاپ‌ها و رنگ امیزی ، زیبایی این دستگاه را چند برابر کرده است.

اسکی فضایی خانگی اسند مدل SNODE S1

بررسی فنی الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1

شما با خرید اسکی فضایی خانگی اسند مدل SNODE S1 دیگر نیازی نیست نگران اسیب های احتمالی به کمر و زانوهای خود باشید زیرا الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE S1
دارای محافظ عضلات و مفاصل است و اسیبی به بدن شما وارد نخواهد کرد و تمرین با این اسکی فضایی حرفه ای و ارزان قیمت برای شما لذت بخش خواهد بود.

الپتیکال خانگی اسند مدل S1 یک دستگاه هوازی است که عضلات پایین تنه،بالا تنه و میان تنه شما را تقویت کرده و باعث تقويت سيستم تنفسی و قلبی شما خواهد بود. استفاده از اسکی فضایی پرقدرت خانگی Snode مدل S1 یک راه موثر برای کالری سوزی و چربی سوزی و رسیدن به وزنی دلخواه و بدنی فیت می باشد.

اسکی فضایی خانگی اسند مدل S1

استفاده از این الپتیکال پرقدرت خانگی Snode مدل S1 سبب تحرک اندام‌ های پایین تنه و بالا تنه بدن کاربر به‌ طور همزمان می‌شود.به طور کلی استفاده از اسکی فضایی و الپتیکال کل بدن شما را حین تمرین درگیر می کند.

الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE S1 یک دستگاه هوازی ورزشی است.به طور کلی استفاده از این دستگاه هوازی در سال‌های اخیر بسیار مورد بحث و بازدید قرار گرفته و به علت ویژگی هایی منحصر به فرد این دستگاه طرفداران زیادی را در بین دستگاه های هوازی مثل تردمیل،دوچرخه ثابت و ایربایک به خود اختصاص داده است.

اسکی فضایی خانگی اسند مدل S1 یک دستگاه هوازی فوق العاده برای تناسب اندام و تقویت ماهیچه‌های پا و دست ها میباشد و تمرین روی آن حالتی شبیه به اسکی‌کردن، دیودن را تداعی می‌کند این دستگاه شبیه سازی اسکی است و میتواند قسمت پایین تنه و مخصوصا باسن را به فرم فیت و ایده ال دربیاورد.

الپتیکال خانگی SNODE مدل S1

دلیل اینکه به این دستگاه اسکی فضایی گفته می شود همین امر است این دستگاه شبیه سازی اسکی است. خرید اسکی فضایی خانگی اسند مدل S1 به همه افراد اعم از اماتور تا ورزشکاران حرفه ای پیشنهاد میشود قیمت این الپتیکال خانگی ارزان ارزش خرید ان را خواهد داشت که تمرینات حرفه ای را تجربه کنید.

اسکی فضایی خانگی اسند مدل S1 کاملا بی‌ صدا بوده و میشود گفت هیچ لرزشی را در موقع تمرین حس نخواهید کرد. از همین رو خرید اسکی فضایی خانگی اسند مدل S1 برای استفاده در آپارتمان و منازل و حتی محیط کار پیشنهاد می‌شود.

اسکی فضایی خانگی اسند مدل SNODE S1 دارای کیفیت و استحکام بسیار بالایی است.مکانیزم عملکرد، استراکچر دستگاه و شاسی بیرونی ان بسیار مقاوم بوده به طوری که میتوانید سال ها بدون ایراد فنی از ان استفاده کنید.

بررسی امکانات الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1

اسکی فضایی خانگی اسند مدل SNODE S1 دارای یک کنسول LCD جذاب است که پارامترهای زمان ، سرعت ، مسافت ، ضربان‌ قلب ، کالری را برای کاربر خود به نمایش میگذارد.

سنسورهای ضربان‌ قلب الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE S1 بسیار دقیق و حرفه ای بوده و روی دسته‌ های ثابت این دستگاه قرار گرفته است کاربر بعد از گذاشتن دست خود روی این سنسورها و گذشت 4 ثانیه ضربان قلب و تمام داده های دریافتی را مشاهده خواهد کرد.

کنسول الپتیکال خانگی اسند مدل S1 از دو عدد باتریتغذیه میکند و شما هنگام تمرین نیازی به برق ندارید. وجود دسته‌ های حرفه ای متحرک در این الپتیکال خانگی اسند مدل S1 به شما کمک می‌کند تا عضلات بالاتنه و میان تنه خود را تقویت کند.و به فرم ایده عال خود برسید.

الپتیکال خانگی اسند مدل S1 دارای گواهینامه‌ های بین المللی استاندارد میباشد و این به این معناست که شما دستگاهی مطمئن خریداری کردید لازم به ذکر است 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1 بیانگر همین امر است.شما میتوانید این دستگاه را از طب آسیا با بهترین و پایین ترین قیمت بازار خرید نمایید.

الپتیکال خانگی اسند مدل S1

مشخصات فنی

بررسی معایب الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1

  • فاقد برنامه های تمرینی می باشد.

بررسی اجمالی الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1

  • وزن حدودی دستگاه : 140 کیلوگرم
  • ابعاد حدودی دستگاه : 38.1 × 20 × 61.8 اینچ
  • ابعاد حدودی بسته بندی : 66 × 40 × 160 سانتی متر

سایر ویژگی ها الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1

  • تحمل وزن : 140 کیلوگرم
  • طول گام استاندارد
  • دارای دو دسته ثابت و متحرک
  • قابلیت تنظیم مقاومت در 8 سطح مختلف
  • نوع عملکرد دستگاه : مکانیزم مگنتی پیشرفته و سنگین
  • مجهز به چرخ برای حمل و نقل آسان
  • دارای قابلیت تنظیم شیب
  • حالت دسته ها : ثابت و متحرک
  • شاسی محکم با پایداری بالا
  • 2 سال گارانتی
  • 10 سال خدمات پس از فروش

چرا باید از فروشگاه های معبتر وارد کننده تجهیزات هوازی خرید کنیم ؟ خرید از سایت ورزشی طب آسیا چه مزیت هایی دارد؟

قیمت الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1 و انواع دستگاه های هوازی و دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی دیگر در فروشگاه اینترنتی طب آسیا ، نسب به تمامی فروشگاه‌های ورزشی کشور مناسب‌ تر می‌باشد که این موضوع قابل استعلام است.

طب آسیا وارد کننده انواع تجهیزات هوازی و بدنسازی با بیش از 30 سال سابقه می باشد. این فروشگاه مرکز خرید اینترنتی انواع تردمیل باشگاهی و خانگی و انواع تجهیزات هوازی در ایران است.

که در شهر های تهران ، مشهد ، اصفهان ، شیراز ، نیشابور دارای نمایندگی های فعال می باشد به همین علت در تمامی شهرهای کشور نصاب و تعمیرکار متخصص داشته و دستگاه ارسالی توسط نماینده رسمی شرکت نصب و تحویل خواهد گردید.

تمام محصولات فروشگاه اینترنتی طب آسیا دارای گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشد.

تضمین اصالت کالا، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت از دیگر مزایای خرید از فروشگاه معتبر و باسابقه طب آسیا می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی طب آسیا دارای مجوز از اتاق اصناف ایرانیان بوده و با داشتن « نماد اعتماد الکترونیک » از وزارت صنعت، معدن و تجارت و « نشان ملی ثبت » از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی سعی در جلب اعتماد شما مشتری عزیز دارد.

طب آسیا وارد کننده و نمایندگی رسمی فروش برندهای مطرح لیدر اسپرت ، فورد فیتنس ، تایگر اسپرت ، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا رضایت شما مشتری گرامی را جلب نماید و رضایت صد در صدی شما خریداران گرامی از سایت ما، گواه این ادعا می‌باشد.

جهت استعلام قیمت الپتیکال خانگی اسند مدل SNODE-S1 و انواع الپتیکال های خانگی و باشگاهی همچنین دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان و متخصصان طب آسیا با ما در ارتباط باشید.

توضیحات تکمیلی

فروشگاه اینترنتی طب آسیا با رویکرد فروش محصولات با مناسب‌ ترین قیمت به مشتریان طی 30 سال کار خود را آغاز نموده است. شما می توانید انواع دوچرخه ثابت، تردمیل، الپتیکال و سایر تجهیزات هوازی را ارزان‌ تر از همه جا از طب آسیا تهیه نمایید و تجربه یک خرید امن و راحت را برای خود رقم بزنید.

همچنین شما خریداران گرامی در فروشگاه طب آسیا می‌توانید محصولات اوریجینال از برند Tiger Sport را با قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایید. جهت مشاوره و سفارش انواع محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید