دوچرخه, دوچرخه ثابت, مقالات

بهترین ایربایک های 2022

معرفی بهترین ایربایک های 2022

ایربایک یا همان دوچرخه بادی یکی از تجهیزات ورزشی کاربردی است که طرفداران ویژه خود را دارد. آیا قصد خرید ایربایک برای تمرینات تناسب اندام را دارید؟ آیا مایل هستید تا برای انتخاب و خرید ایربایک با انواع ایربایک آشنا شوید؟ آیا از برترین ایربایک های 2022 که در بازار وجود دارند آشنایی دارید؟ کارشناسان ما در طب آسیا به معرفی برترین ایربایک های 2022 در این مقاله میپردازند تا شما بتوانید انتخابی مناسب در این باره داشته باشید. با ما همراه باشید.

بهترین ایربایک های 2022 برای معرفی آماده اند!

در این مقاله به معرفی دوچرخه های ورزشی شگفت انگیزی که از مقاومت باد نیرو می گیرند و در خانه و باشگاه به راحتی قابل استفاده اند می پردازیم.

هنگامی که در جستجوی بهترین ایربایک ( دوچرخه بادی ) هستید، گاهی اوقات تشخیص اینکه دقیقاً چقدر باید خرج کنید یا چه ویژگی هایی برای به حداکثر رسیدن عملکرد شما ضروری است، کمی مشکل خواهد بود.

خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا با معرفی بهترین ها بر اساس مشخصات، قیمت و بررسی‌ها ، کمک کنیم تا جستجوی شما را به بهترین شکل انجام شود.

چه به دنبال چیزی نسبتاً ارزان باشید یا به دنبال چیزی جمع و جورتر ، ما دقیقاً در اینجا تمام موارد را تحت پوشش قرار می دهیم.

 

ایربایک Schwinn Fitness مدل AD Pro Airdyne

ایربایک Schwinn Fitness مدل AD Pro Airdyne

این دوچرخه یک گزینه عالی برای ارتقاء تجهیزات سالن بدنسازی شماست.

چیزی که ما در مورد این دوچرخه دوست داریم، دارا بودن یک فن 26 تیغه ای است که به گونه ای طراحی شده که سطوح بیشتری از مقاومت را در اختیار شما بگذارید تا اطمینان داشته باشید که تمرینات شما چالش برانگیز باقی می مانند و کالری بیشتری نسبت به سایر ایربایک ها می سوزانید.

کنسول این دوچرخه دارای یک صفحه نمایش است که به شما سرعت را نشان می دهد و انگیزه شما را برای ادامه بیشتر می کند.

ایربایک Leikefitness Fan Exercise Bike

ایربایک Leikefitness مدل Fan Exercise Bike

به عنوان یک جایگزین کمی ارزان تر ، بد نیست به این دوچرخه نگاهی بیندازیم.

این دوچرخه مقاومت هوای نامحدودی را برای شما به ارمغان می آورد . هرچه سریع تر رکاب بزنید ، بیشتر مقاومت را احساس می کنید

این دوچرخه ثابت از فولاد ساخته شده است و وزنی معادل 54 کیلوگرم دارد و حداکثر تا 135 کیلوگرم وزن را تحمل می کند.

نمایش دهنده این ایربایک زمان سپری شده ، مسافت طی شده ، کالری سوزانده شده ، وات، سرعت و RPM (دور در دقیقه) را به شما نمایش می دهد و همچنین نگهدارنده شیکر و تلفن همراه در این دوچرخه تعبیه شده است.

ایربایک Marcy Upright Fan Bike

یربایک Marcy مدل Fan Bike

یک دستگاه تناسب اندام عالی با قیمت نسبتا ارزان

ساخته شده از فولاد با گیج 14 با پوشش ضد خش

این دوچرخه از یک فن به جای فلایویل استفاده می کند که با افزایش سرعت پدال زدن مقاومت را افزایش می دهد و هوای خنک تولید می کند تا راحتی و استقامت را در حین تمرین افزایش دهد.

صفحه نمایش LCD این دوچرخه ثابت زمان ، سرعت ، مسافت و کالری را به صورت شارپ نمایش می دهد و می توان صندلی این دستگاه را در جهت عمودی تنظیم کرد.

این ایربایک با دو بازویی (دسته) که به صورت متحرک تعبیه شده اند ، روی بالا تنه شما کار میکند که علاوه بر تقویت ماهیچه ها به افزایش پمپاژ خون کمک می کند.

جابجایی این دوچرخه با کمک چرخ هایی که نصب شده اند، بسیار آسان و راحت است.

ایربایک JLL SONIC 1

ایربایک JLL SONIC مدل 1 AIR BIKE

ساخته شده برای تمرینات با شدت بالا. چربی ها را خرد کنید!

تقویت قدرت عضلانی

افزایش استقامت

با توجه به افزایش علاقه مردم به ایربایک ها ، این دستگاه می تواند گزینه بسیار مناسبی برای هر خانه باشد.

پدال ها با یک تسمه پلاستیکی به فن دوچرخه متصل شده اند که این امر موجب نرمی حرکت نسبت به زنجیر می شود و همچنین نسبت به زنجیر ، به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد.

نمایشگر LCD این دوچرخه ثابت زمان، مسافت، سرعت، کالری، وات و دور در دقیقه را نمایش می دهد و همچنین با برنامه +iConsole سازگار است.

صندلی این ایربایک به صورت عمودی و افقی قابل تنظیم است که در تمام لحظات ورزش میتوانید احساس راحتی داشته باشید و با چرخ هایی که در این دوچرخه تعبیه شده ، به راحتی آن را به مکان دلخواه منتقل کنید.

این دوچرخه ثابت دارای وزنی معادل 53.5 کیلوگرم است که به شما اطمینان می دهد در هنگام تمرین کردن در هر سطحی ، دوچرخه از جای خود تکان نخورد.

ایربایک ROGUE ECHO

ایربایک ROGUE ECHO

دوچرخه ثابت ROGUE ECHO از فولاد ضخیم ، مهندسی دقیق و به صورت سفارشی ساخته شده.

علوه بر پایه های محکم برای نگه داشتن شما هنگام شدید ترین تمرینات ، امکان حمل آسان را از طریق مجموعه ای از چرخ های 1 اینچی تعبیه شده در جلو کاملا فراهم است.

تیغه فن فولادی از جنس فولاد با تسمه پلاستیکی ، سواری نرم و یکنواختی را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین یک نمایشگر LCD با کنتراست بالا و باتری به ورزشکاران اجازه می دهد زمان ، مسافت ، کالری سوزانده شده ، ضربان قلب را مشاهده کنند.


سوال متداول

1- ایربایک روی چه ماهیچه هایی تاثیر گذار است؟

بزرگترین مزیت انتخاب ایربایک نسبت به دوچرخه ثابت این است که نه تنها روی قسمت پایین تنه شما کار می کند، بلکه روی بالاتنه شما هم از طریق سیستم بازوی دوگانه ( دسته ها ) کار می کند.

در نتیجه، ایربایک می تواند راه بسیار موثر و کارآمدی برای تمرین روی کل بدن شما باشد و علاوه بر تناسب اندام ، مشکلات قلبی عروقی شما را نیز به میزان زیادی بهبود بخشد.

2- آیا ایربایک ارزش خرید را دارد؟

همانطور که گفتیم ، ایربایک ها نسبت به دوچرخه ثابت مزیت بیشتری دارند ، زیرا می توانند به جای تمرکز بر روی پاها و عضلات باسن، یک تمرین موثر برای کل بدن ارائه دهد.

بنابراین، ما احساس می‌کنیم که یک ایربایک ارزش سرمایه‌گذاری را دارد ، به‌ویژه اگر به فضا محدود هستید و امکان اضافه کردن وسایل ورزشی بیشتری را ندارید.

3- نحوه نگهداری از ایربایک چگونه است؟

دو کار اصلی که باید به طور منظم برای نگهداری از ایربایک خود انجام دهید عبارتند از : تمیز کردن قاب و فن از هرگونه گرد و غبار و پاک کردن عرق به ویژه در اطراف پدال ها.

همچنین توصیه می شود که سفت بودن هر جزء را بررسی کنید و درصورتی که ایربایک شما زنجیری است ، زنجیر را روغن کاری کنید تا سواری نرمی داشته باشید.

کلام آخر

حال که با برترین ایربایک های 2022 آشنا شده اید و برای خرید ایربایک مناسبتان تصمیمات خود را قطعی کرده اید. به شما یکی از معتبرترین و مجهزترین فروشگاه ورزشی در شرق کشور، طب آسیا را پیشنهاد میکنیم. شما میتوانید برای خرید سایر تجهیزات ورزشی مانند الپتیکال، تردمیل، اسکی فضایی، دوچرخه ثابت و دوچرخه ثابت مبله به سایت طب آسیا مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه آن برخوردار شوید. طب آسیا با بیش از 10 سال سابقه فروش تجهیزات ورزشی شرایط خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در طب آسیا تماس حاصل فرمایید و یا نظرات خود را کامنت کنید. با تشکر از همراهی شما.

دیدگاهتان را بنویسید