مقالات, نقد و بررسی

معرفی تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AA

معرفی تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AA

تردمیل یکی از مهمترین ارکان تجهیزات ورزشی است. کمتر سالن ورزشی را پیدا می کنید که فاقد تردمیل باشگاهی باشد. اگر قصد خرید تردمیل خانگی دارید و به دنبال برند و مدل خاصی از تردمیل هستید؟ یا اگر میخواهید درمورد مدل های مختلف تردمیل تحقیق کنید؟. در این مقاله کارشناسان ما در طب آسیا به معرفی یکی از بهترین مدل های تردمیل خانگی پرداخته اند. شما میتوانید با خواندن این مقاله برای خرید تردمیل با آگاهی کامل اقدام کنید. پس تا انتهای با ما همراه باشید.

معرفی تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AA

 تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AA این دستگاه پر قدرت خانگی با امکانات و ویژگی های عالی می باشد. امروزه تردمیل خانگی یکی از محبوب ترین دستگاه های ورزشی برای چربی سوزی و تناسب اندام می باشند که افراد بسیاری از آن در منازل خود استفاده می کنند.

تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AA دارای موتوری قدرتمند و تحمل وزن بالا می باشد که در طب آسیا با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا بصورت نقد و اقساط به فروش می رسد. بطور کلی تمام تردمیل های لیدر اسپرت تحت لیسانس تایوان و دارای بیشترین گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

اگر شما قصد خرید تردمیل خانگی قدرتمند و با امکانات کامل را دارید، در ادامه با معرفی مشخصات و قیمت تردمیل حرفه ای لیدر اسپرت مدل DK55AA همراه باشید.

موتور قدرتمند تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AA

موتور پر قدرت تردمیل DK55AA معادل 4 اسب بخار نیرو تولید می کند که شما را شگفت زده خواهد کرد. موتور این تردمیل خانگی ساخت تایوان و از نوع DC می باشد.

این دستگاه پر قدرت قادر است تا حداکثر وزن 140 کیلو گرم را تحمل کند. این بدان معناست که شما یک دستگاه عالی برای انجام تمرینات ورزشی در اختیار دارید که تمام اعضای خانواده و با وزن بالا هم می توانند از آن استفاده کنند.

تردمیل حرفه ای لیدر اسپرت دارای ضربه گیرهای حرفه ای می باشد که می توانند از انتقال صدای تردمیل به طبقات ساختمان و ایجاد فشار به کمر و زانوی شما جلوگیری کنند.

محدوده سرعت تردمیل DK55AA بین 0.3 تا 18 کیلومتر بر ساعت است. همچنین کنترل شیب تردمیل خانگی لیدر اسپرت به صورت برقی تا 18 قابل تنظیم می باشد و شما هر موقع که تمایل داشته باشید می توانید با تغییر شیب تسمه تردمیل در تمرینات خود تنوع ایجاد کرده و چربی سوزی را افزایش دهید.

کارشناسان طب آسیا با انتشار مقاله تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AB به معرفی مدل دیگری از تردمیل خانگی می پردازند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید بر روی لینک کلیک کنید.

مشخصات فنی تردمیل DK55AA

  • کنترل شیب : برقی
  • درجه شیب : 18 درجه
  • نوع موتور تردمیل : DC خانگی
  • ابعاد تسمه تردمیل : 50*140 سانتی متر
  • سرعت دستگاه : 18 کیلومتر بر ساعت
  • قدرت موتور تردمیل : 4 اسب بخار
  • دارای گیره ایمنی کاربر
  • دارای چرخ حمل و نقل اسان
  • با قابلیت تاشوندگی
  • دارای نمایشگر LCD
  • تحمل وزن دستگاه : 140 کیلوگرم

نمایشگر LCD و روغن کاری خودکار تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AA

با خرید DK55AA یک نمایشگر LCD بی نظیر در اختیار خواهید داشت که اطلاعاتی مانند زمان، سرعت، مسافت، تعداد ضربان قلب و کالری را در زمان انجام تمرینات ورزشی به شما نشان می دهد.

این تردمیل دارای پورت USB و ورودی AUX بر روی مانیتور خود می باشد که می توانید در حین ورزش کردن به موسیقی مورد علاقه خود گوش داده و لذت ببرید.

یکی از ویژگی های کاربردی تردمیل حرفه ای لیدر اسپرت مدل DK55AA روغن کاری تمام اتوماتیک آن می باشد. شما پس از خرید تردمیل مخرن روغن که در پشت دستگاه قرار دارد را پر از روغن مخصوص تردمیل کرده و تا 6 ماه دستگاه بطور اتوماتیک در مواقع نیاز روغن کاری را انجام خواهد داد.

سخن پایانی

حال که با یکی از مدل های معروف و شناخته شده تردمیل خانگی آشنا شدید. برای خرید شما می توانید در فروشگاه طب آسیا محصولات برند لیدر اسپرت را با قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش مراجعه نمایید. طب آسیا با بیش از ده سال سابقه فروش تجهیزات ورزشی همچون تردمیل باشگاهی، دوچرخه ثابت مبله، ایربایک و الپتیکال ، برای مشتریان خود شرایط خرید اقساطی را فراهم کرده است تا مشکلات مالی مانع رسیدن شما به تناسب اندام ایده آلتان نشود. برای مشاوره و خرید انواع تردمیل، می توانید با کارشناسان طب آسیا در ارتباط باشید.

خرید تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AA

دیدگاهتان را بنویسید