کفش و صندل طبی, مد و پوشاک

برند های معتبر کفش طبی و صندل طبی

برند های معتبر کفش طبی و صندل طبی

برند های معتبر کفش طبی و صندل طبی

برند های معتبر کفش طبی و صندل طبی در ایران کدامند؟ شاید برای شما هم این سوال مطرح شده باشد که کفش طبی یا صندل طبی را از کدام فروشگاه یا شرکت تهیه کنم که اصل و اورجینال باشد.در ادامه به شما شرکت های تولید کننده و فروشگاه های معتبر خرید کفش طبی و صندل طبی را در سراسر ایران معرفی خواهیم کرد.

برند های معتبر کفش طبی و صندل طبی ایرانی به صورت اورجینال دارای نماد اصالت و اصل بودن کالا  را دارا هستند این کفش های طبی و صندل های طبی عموما از چرم مرغوب طبیعی و یا چرم فلوتر (شرانک) درجه یک تولید میشوند.

زیره این کفش های طبی عموما زیره EvA ، زیره pu ، زیره چرم  ، زیره TERMO می باشد به همین علت کفش های طبی زنانه و کفش های طبی مردانه قیمت بالاتری نسبت به کفش های متفرقه غیر طبی دارد.

فروشگاه اینترنتی طب آسیا با دارا بودن طیف وسیعی از کفش های طبی شیک و کفش های طبی اورجینال یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی فروش کفش طبی و صندل طبی در ایران است و شما مشتریان و خریداران عزیز میتوانید از بین برندهایی مانند برند های آسیاسنتر ، دکتر فام ، JFS ، معراج ، دکتر شفا ، اصیل تبریز ، آرمان طب ، ماکسیم ، پارس ، پردیس ، دکتر شپر ، شهپر ، پاتیکان و خزر و … کفش طبی و صندل طبی خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

افراد زیادی که به دنبال کفش طبی هستند از وجود مشکلاتی در پای خود رنج می‌برند برخی هم به جهت پیشگیری از بروز مشکلات در اینده از کفش طبی استفاده می‌کنند به همین دلیل باید دقت کرد که به هنگام خرید یک کفش طبی مناسب و با کیفیت ، کفشی را انتخاب کنید که ویژگی‌های یک کفش طبی استاندارد را در خود داشته باشد.

یک کفش طبی استاندارد باید دارای کفی استاندارد و طبی باشد و از استحکام مطلوب برخوردار باشد تا بتواند فشار وارده به کف پا را تحمل نماید زیرا فشاری که به هنگام راه رفتن از طریق کف پا منتقل می‌شود چند برابر وزن کل بدن است! یک کفش طبی زنانه مطلوب باید کفی طبی و مقاومی داشته باشد تا بتواند این فشار را تحمل کند.

تفاوت کفش‌های طبی و غیر طبی چیست؟

کفش‌های طبی اورجینال به گونه ای طراحی شده‌اند تا به پای شما کمک کنند و درمانی برای مشکلات پا را ارائه دهند. این کفش‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد :

  • پشتیبانی از قوس پای
  • فضای کافی برای انگشتان پا
  • زیره نرم و مناسب برای جذب شوک
  • سطح داخلی مناسب برای جذب رطوبت
  • سبک و راحت

برند های معتبر کفش طبی و صندل طبی،چگونه یک کفش طبی مناسب بخریم؟

برای خرید یک کفش طبی مناسب، می‌توانید از راهنمای زیر استفاده کنید:

اندازه پا : حتماً قبل از خرید، اندازه پای خود را بررسی کنید و با جدول سایز کفش‌های طبی و صندل های طبی مطابقت دهید.

نوع پا : بستگی به نوع پای شما، مثلاً پای صاف یا تخت، پای هم‌راست، پای فلت و … باید کفش مناسب را انتخاب کنید.

جنس و مواد اولیه : به دقت جنس و مواد استفاده شده در ساخت کفش را بررسی کنید. به عنوان مثال، چرم طبیعی بسیار مناسب است.

طرح و شکل : طرح و شکل کفش طبی نیز بستگی به نوع فعالیت روزانه شما دارد. برای فعالیت‌های روزانه مانند پیاده روی و قدم زدن ، کفش‌های ساده و راحت را انتخاب کنید.

قیمت و خرید کفش طبی از فروشگاه طب آسیا

برند های معتبر کفش طبی و صندل طبی ، در فروشگاه اینترنتی طب آسیا مرجع تخصصی انواع کفش های طبی،کفش طبی زنانه،صندل طبی زنانه،کفش طبی مردانه ،صندل طبی مردانه شما میتواند با خیال راحت از اعتبار و اصالت کفش طبی خرید خود را انجام دهید در فروشگاه طب آسیا طیف وسیعی از کفش های طبی اصل و اورجینال قرار دارد که با ضمانت اصالت کالا برای مشتریان عزیزمان ارسال می شود.

چرا باید از فروشگاه های معتبر تولید کننده کفش طبی و صندل طبی خرید کنیم ؟

خرید از فروشگاه پزشکی طب آسیا چه مزیت هایی دارد؟

قیمت انواع کفش و صندل های طبی زنانه و مردانه در فروشگاه اینترنتی طب آسیا ، نسب به تمامی فروشگاه‌ های پوشاک و کفش کشور مناسب‌ تر می‌باشد که این موضوع قابل استعلام است.

برند های معتبر کفش طبی و صندل طبی ، تمامی برند های معتبر طبی پزشکی شامل آسیاسنتر ، دکتر فام ، JFS ، معراج ، دکتر شفا ، اصیل تبریز ، آرمان طب ، ماکسیم ، اکبری ، پارس ، پردیس ، دکتر شپر ، شهپر ، پاتیکان و خزر در فروشگاه طب آسیا به صورت برند اصلی موجود و قابل فروش میباشد.

در فروشگاه طب آسیا فقط برندهای اصلی و اورجینال طبی موجود می باشد و فروشگاه طب آسیا برند های فیک طبی را تایید نکرده و به فروش نمیرساند.تضمین فروشگاه طب آسیا به مشتریان عزیزمان نسبت به کالای اورجینال ،اصالت و ضمانت کالا می باشد.

طب آسیا تولید کننده انواع کفش طبی و زیره طبی و کفی طبی در ایران می باشد که با بیش از 38 سال سابقه در زمینه کفش و صندل یکی از تولید کنندگان برتر ایران است. فروشگاه طب آسیا مرکز خرید اینترنتی انواع کفش های طبی زنانه و مردانه ، کفش های ارتوپدی و کفش های طبی دیابتی و هالوکس والگوس می باشد.

تمام محصولات فروشگاه اینترنتی طب آسیا دارای گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشد.

تضمین اصالت کالا، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت از دیگر مزایای خرید از فروشگاه معتبر و باسابقه طب آسیا می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی طب آسیا دارای مجوز از اتاق اصناف ایرانیان بوده و با داشتن « نماد اعتماد الکترونیک » از وزارت صنعت، معدن و تجارت و « نشان ملی ثبت » از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی سعی در جلب اعتماد شما مشتری عزیز دارد.

طب آسیا وارد کننده و نمایندگی رسمی فروش برندهای خارجی مطرح Nike ، Adidas ، Puma در ایران می باشد و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا رضایت شما مشتری گرامی را جلب نماید و رضایت صد در صدی شما خریداران گرامی از سایت ما گواه این ادعا می‌باشد.

توضیحات تکمیلی

فروشگاه اینترنتی طب آسیا با رویکرد فروش محصولات با مناسب‌ ترین قیمت به مشتریان طی 30 سال کار خود را آغاز نموده است. شما می توانید انواع کفش های طبی زنانه و کفش های طبی مردانه را ارزان‌ تر از همه جا از طب آسیا تهیه نمایید و تجربه یک خرید امن و راحت را برای خود رقم بزنید.

همچنین شما خریداران گرامی در فروشگاه طب آسیا می‌توانید محصولات اورجینال از برند Asiacenter را با قیمت مناسب و گارانتی سلامت فیزیکی کالا خریداری نمایید. جهت مشاوره و سفارش انواع محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پل های ارتباطی : 091555118931 – 09158227937 واتساپ – تلگرام – روبیکا