مقالات, نقد و بررسی

معرفی تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AB

معرفی تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AB

تردمیل یکی از اجزای اصلی تجهیزات ورزشی است. کمتر سالن ورزشی فاقد تردمیل باشگاهی است. اگر قصد خرید تردمیل خانگی دارید و به دنبال برند و مدل منحصربفردی هستید؟ در این مقاله کارشناسان ما در طب آسیا به معرفی یکی از بهترین مدل های تردمیل پرداخته اند. شما میتوانید با خواندن این مقاله برای خرید تردمیل هوشمندانه و با آگاهی کامل تصمیم بگیرید. پس تا انتهای با ما همراه باشید.

معرفی تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AB

تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AB یکی از بزرگترین تردمیل‌های خانگی به شمار می رود و به نوعی نیمه باشگاهی است،قدرت موتور این تردمیل حتما مورد توجه شما قرار خواهد گرفت چرا که با 4 اسب بخار به راحتی کاربرانی تا وزن 150 کیلوگرم را ساپورت میکند.

به یاد داشته باشید که قدرت موتور از فاکتورهای موثر و بسیار مهم در کیفیت و تحمل وزن تردمیل است.

همیشه تحمل وزن و قدرت موتور یکی از دغدغه های انتخاب یک تردمیل ایده ال بوده اما تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AB این تضمین را به شما میدهد که با خیال راحت این دستگاه را خریداری کنید.

تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AB دارای موتوری قدرتمند و تحمل وزن بالا می باشد که در طب آسیا با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا بصورت نقد و اقساط به فروش می رسد.

بطور کلی تمام تردمیل های لیدر اسپرت تحت لیسانس تایوان و دارای بیشترین گارانتی و خدمات پس از فروش در طب آسیا می باشند.

اگر شما قصد خرید تردمیل خانگی قدرتمند و با امکانات کامل را دارید، در ادامه با معرفی مشخصات و قیمت تردمیل حرفه ای لیدر اسپرت مدل DK55AB همراه باشید.

ویژگی ها تردمیل مدل DK55AB

  • موتور پر قدرت 4 اسب بخار و تحمل وزن بالا
  • دارای ضربه گیر های حرفه ای
  • روغن کاری تمام اتوماتیک
  • نمایش اطلاعات ورزشکار
  • دارای گیره ایمنی کاربر
  • دارای چرخ حمل و نقل آسان
  • با قابلیت تاشوندگی
  • دارای نمایشگر LCD

موتور قدرتمند تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AB

موتور پر قدرت تردمیل DK55AB معادل 4 اسب بخار نیرو تولید می کند که شما را شگفت زده خواهد کرد. موتور این تردمیل خانگی ساخت تایوان و از نوع DC می باشد.

تردمیل پر قدرت لیدر اسپرت قادر است تا حداکثر وزن 140 کیلو گرم را تحمل کند. این بدان معناست که شما یک دستگاه عالی برای انجام تمرینات ورزشی در اختیار دارید که تمام اعضای خانواده و با وزن بالا هم می توانند از آن استفاده کنند.

تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AB دارای ضربه گیرهای حرفه ای می باشد که می توانند از انتقال صدای تردمیل به طبقات ساختمان و ایجاد فشار به کمر و زانوی شما جلوگیری کنند.

محدوده سرعت تردمیل DK55AB بین 0.3 تا 18 کیلومتر بر ساعت است. همچنین کنترل شیب تردمیل خانگی لیدر اسپرت به صورت برقی تا 18 قابل تنظیم می باشد و شما هر موقع که تمایل داشته باشید می توانید با تغییر شیب تسمه تردمیل در تمرینات خود تنوع ایجاد کرده و چربی سوزی را افزایش دهید.

کلام آخر

حال که با یکی از بهترین مدل های تردمیل خانگی آشنا شدید و قصد خرید آن را دارید، فروشگاه اینترنتی طب آسیا یکی از بزرگترین عرضه کننده انواع تردمیل، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و ایربایک میباشد، بنابراین شما می توانید در فروشگاه طب آسیا محصولات برند لیدر اسپرت را با قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایید. دیگر نگران پرداخت هزینه کالاتان نباشید، طب آسیا با ارائه شرایط خرید اقساطی تهیه تجهیزات ورزشی را برای مشتریان امکان پذیر کرده است. برای مشاوره و خرید انواع تردمیل، می توانید با کارشناسان طب آسیا در ارتباط باشید. در صورت هر گونه سوال میتوانید برای ما کامنت بگذارید.

خرید تردمیل لیدراسپرت مدل DK55AB

دیدگاهتان را بنویسید