مقالات, نقد و بررسی

معرفی دوچرخه ثابت اسپینینگ مدل Fresh Way-FW2020

معرفی دوچرخه ثابت اسپینینگ مدل Fresh Way-FW2020

دوچرخه ثابت یکی از مهمترین و پرکاربردترین تجهیزات ورزشی است که افراد برای رسیدن به تناسب اندام ایده آل آن را انتخاب میکنند. آیا قصد خرید دوچرخه ثابت دارید و در انتخاب دوچرخه ثابت از بین مدل ها و برند های مختلف سردرگم هستید؟ کارشناسان ما در طب آسیا در این مقاله یکی از بهترین مدل های ذوچرخه ثابت اسپنینگ مدل Fresh Way-FW2020 را معرفی میکنند و در انتخاب یک دوچرخه ثابت مناسب به شما کمک و راهنمایی های لازم را ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر از این مدل دوچرخه ثابت با ما همراه باشید.

معرفی دوچرخه ثابت اسپینینگ مدل Fresh Way-FW2020

باید گفت دوچرخه های اسپینینگ در دسته حرفه ای ترین مدل های دوچرخه ثابت ورشی قرار دارند که ورزشکاران حرفه ای و کاربرانی که می خواهند چربی سوزی و کالری سوزی بالایی داشته باشند از آن استفاده می کنند.

مکانیزم این دسته دوچرخه های ثابت ورزشی به گونه ای است که شما با سفت کردن پیچ تنظیم دستگاه تمرینات خود را از حالت اسان به حالت سخت تغییر می دهید.

دوچرخه اسپینینگ مدل Fresh Way FW-2020 از طراحی استراکچر ( سازه ) زین، دسته کمکی و مکانیزم فوق العاده ای حرفه ای برخوردار است. زین باریک طرح دوچرخه های ریس که قابلیت تنظیم در حالت عمودی و افقی دارد و با پایه ضد خش خود میتواند تمرینی لذت بخش را برای شما تداعی کند.

طراحی بدنه این دوچرخه ثابت اسپینینگ طوری است که هیچ لرزشی در حین رکاب زدن و تمرین حس نمی کنید.

معایب دوچرخه های ثابت اسپینینگ

از معایب این نمونه دوچرخه ثابت ورزشی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ذوچرخه ثابت اسپنینگ مدل Fresh Way-FW2020 درجه سختی بالایی دارد. البته این گزینه برای ورزشکاران حرفه ای نه تنها عیب محسوب نمیشود بلکه جزء اپشن های بسیار خوب آن تلقی می شود.
  • نداشتن برنامه تمرینی پیش فرض در این دوچرخه های ثابت حرفه ای یکی از نکات منفی آن است.

مشخصات دوچرخه ثابت اسپینینگ مدل Fresh Way-FW2020

دوچرخه اسپینینگ مدل Fresh Way FW-2020 دارای فلایویل 18 کیلوگرمی می باشد که یک عامل چالشی برای پایین تنه و پاهای ورزشکاران محسوب می شود میزان قدرت و مقاومت دیسک این اسپینینگ به واسطه اهرم موجود بر روی بدنه این دستگاه به صورت دستی قابل تنظیم است و مکانیزم آن به گونه ای طراحی شده که با تنظیم پیچ، حرکت سبک یا سنگین ایجاد می کند.

حداکثر تحمل وزن : 130 کیلوگرم

نوع عملکرد اسپینینگ : دیسکی

سطح مقاومت : دستی به همراه ترمز اضطراری

وزن فلایویل دستگاه : 18 کیلوگرم

تنظیم زین دستگاه : عمودی و افقی

قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان دارد

چرخ برای حمل و نقل آسان دارد

رکاب دوچرخه اسپینینگ مدل Fresh Way FW-2020 از جنس آهن است و استحکام بالایی دارد. طراحی و ساخت حرفه ای پنجه رکاب در این دوچرخه اسپینینگ باعث شده پا ها را محکم نگه داشته و فشار زیادی وارد نکند.

حرف آخر

در این مقاله سعی شد تا یکی از بهترین مدل های دوچرخه ثابت را به شما معرفی کنیم. برای خرید این مدل دوچرخه ثابت میتوانید به سایت طب آسیا مراجعه کنید. با خرید از طب آسیا  میتوانید انواع دوچرخه های ثابت را با پایین ترین قیمت و گارانتی اصالت و سلامت کالا تهیه کنید.جالب است بدانید طب آسیا برترین عرضه کننده تجهیزات هوازی تردمیل، دوچرخه ثابت ایستاده ، الپتیکال، دوچرخه ثابت مبله در ایران می باشد. اگر همین الان برای ثبت سفارش دوچرخه اسپینینگ مدل Fresh Way FW-2020 در طب آسیا اقدام کنید از تخفیفات ویژه آن میتوانید بهره مند شوید. یک پیشنهاد فوق العاده از طب آسیا به شما شرایط خرید اقساطی می باشد. برای مشاوره و خرید انواع دوچرخه های ثابت می توانید با کارشناسان طب آسیا در ارتباط باشید.

 

خرید دوچرخه اسپینینگ مدل Fresh Way-FW2020

دیدگاهتان را بنویسید