مقالات, نقد و بررسی

نقد و بررسی دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS

نقد و بررسی دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS

اعتماد به نفس از مهمترین دغدغه های ما برای زندگی مطلوب است، از مواردی که کمک شایانی به این امر می کند احیای پوست صورت و بدن توسط دستگاه های لیزر است. آیا میدانستید دستگاه های لیزر علاوه بر حذف مو های زائد بدن در جوانسازی و حذف لکه های پوست بسیار تاثیر گذار است؟ آیا درمورد نحوه اثر گذاری دستگاه لیزر بر روی جوانسازی پوست آگاهی دارید؟ یکی از این دستگاه های لیزر که در جوانسازی پوست بسیار کاربرد دارد، دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS می  باشد. کارشناسان ما در طب آسیا  در این مقاله به صفر تا صد این دستگاه لیزر میپردازند. برای اطلاعات بیشتر از دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS با ما همراه باشید.

آنچه باید از لیزر پوست بدانید

تکنولوژی لیزر طیف گسترده‌ای از ابزار را برای احیای پوست ارائه می‌دهد لیزرها پرتوهای با طول موج های مختلف و منظم نور هستند که از نظر میزان طول موج تنوع دارند.

بسته به نیاز و فرکانس پرتو لیزر، لیزر با فرکانس و طول موج های مختلف می‌تواند از پوست عبور کند،به ترمیم رگ های خونی رگ‌های خونی کمک کند، به‌ دقت بافت پوست را خشک و جدا ‌کند یا بر روی لایه‌های عمیق‌تر پوست مؤثر باشد تا فعالیت‌های کلاژن سازی را تحریک کند.

از لیزر به روش های مختلف برای جوانسازی و رفع افتادگی پوست استفاده می‌شود تا اسکار، چین‌ و چروک، و بسیاری از لکه‌های دیگر را رفع کند. استفاده از لیزر، مؤثر، ایمن و راحت است. هزینه لیزرهای جوان‌سازی پوست در مقایسه با بسیاری از گزینه‌های درمان دیگرمقرون به صرفه است.

کاربرد لیزر جهت جوان سازی پوست

لیزر چگونه باعث جوانسازی پوست میشود؟

لیزر جوانسازی و زیبایی پوست راهی برای کاهش لک روی سطح پوست است. در این عمل، زنجیرهای مولکولی سلول‌های پوستی تخریب شده لایه به لایه برداشته شده تا زمانی که ظاهری یکنواخت‌تر و صاف‌تر از پوست به حاصل شود. لیزر پوست صورت به دلیل مزایای آن به‌عنوان جوانسازی پوست با لیزر معرفی می‌شود.

چه افرادی میتوانند لیزر پوست انجام دهند؟

لیزر جوانسازی پوست روشی مؤثر برای افراد درگیر با عارضه ی لک ها و ترک های بعد زایمان ، لک های پوستی یا زخم های سطحی صورت مانند اسکار و آکنه است که به درمان‌های ملایم‌تر پاسخ نمی‌دهند.

متقاضی مناسب برای لیزر جوانسازی پوست فردی است که پوست الاستیک و فاقد چربی دارد که مستعد ایجاد زخم پس از آسیب جزئی نباشد؛ البته دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS با تکنولوژی نوین احتمال آسیب را به حداقل رسانده ترجیحا بهتر است لیزر جوانسازی پوست بر روی کسی که فاقد هر گونه سابقه‌ی پزشکی است انجام شود.

متقاضی مناسب فردی است که انتظارات واقع‌ بینانه برای نتایج حاصل از روش لیزر جوانسازی پوست دارد. افراد بارنگ پوست روشن‌تر نسبت به افراد با پوست تیره تر کمتر در معرض خطر عوارض جانبی غیرمنتظره مانند تغییر رنگ پوست دائمی قرار دارند.

درمان با لیزر برای چه گروهی کمتر توصیه شده

درمان با لیزر برای چه گروهی کمتر توصیه شده است ؟

به افراد مبتلا به عیوب پوستی جزئی ، لیزر جوانسازی پیشنهاد نمی شود. لیزر پوست از نظر بسیاری از متخصصان زیبایی یک روش جراحی است و مثل هر عمل جراحی عوارض دارد، عوارض جانبی لیزر جوانسازی پوست با توجه به نوع دستگاه و آسیب پوستی متفاوت است. برای عیوب پوست جزئی، درمان‌های جایگزین سبکتر در دسترس هستند.
افرادی با پوست بسیار تیره نیز ممکن است فرد مناسبی برای لیزر جوانسازی پوست نباشند به این دلیل که در فردی با پوست تیره رنگ‌دانه پوست بیشتری موجود است و نسبت به فردی با پوست روشن‌تر در معرض خطر بیشتر جذب انرژی لیزر است.

کاربرد دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS-1

دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS

دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS با در نظر گرفتن دغدغه های زندگی امروز،توانسته این نیاز را برآورده کند.
دستگاه Co2 فرکشنال از کمپانی معتبر ADSS با نام تجاری SELENA راهی عملی برای کاهش چین و چروک، جای زخم، جای آکنه ، افتادگی زیر جشم و ضایعات پوستی از این قبیل موارد است.

لیزر Co2 فرکشنال با تحریک های میکروسکوپی پوست، مجددا این شانس را برای رشد دوباره به پوست می دهد تا لایه ای جوان و درخشان بازسازی شود. همچنین لیزر Co2 فرکشنال باعث تحریک کلاژن سازی پوست شده که همین موضوع تاثیر چشم گیری در کاهش و یا حتی رفع چین و چروک خواهد داشت.

کارشناسان طب آسیا مقاله ای با همین موضوع با معرفی دستگاه لیزر RFفرکشنالVIVA که یکی از پرکاربردترین دستگاه های لیزر است و باعث لیفتینگ و جوانسازی پوست میشود، انتشار کرده اند. برای اطلاع بیشتر میتوانید بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه ی عملکرد دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS

پرتوهای لیزر با طول موج های متنوع می توانند روی لایه های مختلف پوست تاثیر گذار باشند با توجه به اینکه چه لایه ای از پوست باید تحت تاثیر قرار بگیرد از لیزر با طول موج های مختلفی استفاده می شود :

برخلاف لیزر های قدیمی در لیزر فرکشنال، اشعه ی لیزر به هزاران اشعه ی میکروسکوپی تقسیم می شود که در نتیجه ی برخورد با پوست آسیب های ظریف تر و دقیق تری وارد می کنند، این امر تحریک پوستی بیشتر با دوره ی نقاهت کمتر را برای ما به ارمغان می آورد و تعداد جلسات مراجعه را به طور چشمگیری کاهش می دهد .

دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS در طول موج 10600 نانو متر تابش داشته ، آب را در بافت های مورد نظر تبخیر میکند، این حرارت توسط بافت های عمیق پوست جذب شده و باعث تحریک تولید کلاژن در پوست می شود.

تحریک کلاژن سازی

کلاژن از پروتئین های مهم ساختاری دریافت پوست است که عامل شادابی و صلابت پوست می باشد.
یکی از راه های تحریک پوست به کلاژن سازی افزایش دما ست. انرژی ساطع شده از دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS باعث ایجاد گرما در لایه ی درم پوست می شود و در نتیجه تولید بیشتر کلاژن را به همراه خواهد داشت.

فعال‌کردن فرایند فیبروپلازی

بافت‌های فیبروزی که سبب تحریک ساخت کلاژن می شوند ، رشته‌های پروتئینی کلاژن کوتاه‌تر و مستحکم‌ترایجاد می کنند، طی فرایند فیبروپلازی در پوست تولید می شود.به طور طبیعی بافت فیبروز وقتی تولید می‌شود که به هر بافت طبیعی بدن آسیبی وارد شود.

در استفاده از دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS روی مناطقی از پوست به وسیله ی سوزن های مخصوص خراش های سطحی ایجاد می شود و مناطقی نیز بدون آسیب باقی میمانند تا با کلاژن سازی به ترمیم جراحت های ایجاد شده کمک کنند. به این ترتیب بافت فیبروزی تولید شده و کلاژن سازی تحریک شده افزایش می یابد.

کاربرد دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS

  • جوانسازی پوست
  • رفع خشکی پوست
  • رفع اسکار بخیه و سوختگی
  • رفع جای جوش، زخم بخیه و سوختگی
  • رفع انواع لک پوستی
  • رفع ترک های ناشی از زایمان
  • رفع افتادگی و تیرگی پلک
  • درمان بیماری های واژینال
  • جوان سازی ناحیه ی واژن

دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS برای جوانسازی ،آبرسانی، تنگ کردن واژن ،دارای سری مخصوص است، کاربرد های درمانی این دستگاه طوری است که جایگزین مناسبی برای روش تهاجمی جراحی شده است

همچنین مدل واژینال این دستگاه، قادر است تمامی بیماری های داخل واژن را درمان کند و باعث افزایش تنگی واژن تا 60% شود؛ دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS یک تکنولوژی جراحی نوین است که لایه های بیرونی واژن را تا 70 درصد میتواند بهبود بخشد و تا 80% در جوانسازی واژن موثر است.

این دستگاه دارای سه هندپیس (سری) اختصاصی است که هندپیس واژینال خود دارای دو بخش مجزا ست، در ادامه به توضیح آنها می پردازیم :

  1. هندپیس مخصوص روشن سازی و جوانسازی انواع نواحی ( درمان لک های پوستی و بلاسمای بارداری که منظور لک و ترک های بارداریست )
  2. هندپیس واژینال : درمانی، زیبایی، انقباض
  3. هندپیس مربوط به برداشتن خال و زگیل تناسلی، این هندپیس برای جراحی کوچک مثل لابیا پلاستی با کمترین آسیب و یک جلسه ای استفاده می شود.

برتری های دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS

  • تعداد کمتر جلسات مراجعه
  • دوران نقاهت کوتاه تر
  • سرعت بالاتر به علت رولی بودن هندپیس
  • کم تهاجمی بودن(بدون ایجاد زخم)
  • دستگاه غیر تماسی است و با تابش پرتو های متمرکز کار می کند.

نقد و بررسی دستگاه لیزر CO2 فرکشنالADSS

دستگاه لیزر CO2 فرکشنالADSSبا طول عمر بالا، عدم محدودیت تعداد شات ، امکان استفاده از قابلیت غیر تماسی ، کارایی چندگانه و دقت کاری بالا، کم تهاجمی تر بودن درمان گزینه ای مناسب است که در جهت رفاه حال بیماران روانه ی بازار شده است.

عوارض جانبی احتمالی دستگاه لیزر CO2 فرکشنالADSS

  • پوسته ریزی بیش از حد در درمان هایبه سبک لایه برداری
  • تورم بعد از درمان ( استفاده از کیسه ی یخ یا نخود فرنگی یخ زده، در فواصل ده دقیقه برای روز اول میتواند مفید باشد.)
  • التهاب معمولا در مراجعین با سابقه ی ملاسما یا هایپرپیگمانتاسیون ( منظور مراجعین با رنگ پوست تیره است) شایع است.
  • اسکار های آکنه مانند ، جوش های ریز ،زخم های سرد (تبخال) ، عفونت های باکتریایی
  • درماتیت تماسی (التهاب و خارش در اثر تماس با ناحیه ی تحت درمان)

نظر متخصصین درباره ی عوارض دستگاه لیزر CO2 فرکشنالADSS

دکتر ادگار فرانکلین فیشر :

  • در نمونه های ابتدایی دستگاه، شایع ترین خطر در میان عموم احتمال پیگمانتاسیون (اختلال رنگدانه های پوستی) بوده است؛ لیزر های با سرعت کمتر و گرم تر، خطر اختلال پوستی بیشتری دارند.

دکتر کامرون چس نات :

  • دستگاه لیزر CO2 فرکشنال جدید، با توانایی فرکشنال ( پرتو های ریز شده) تحریک های بیشتر، عمقی تر، با فاصله ی معقول ایجاد میکند که عوارض ناشی از لیزر های قدیمی را به شدت تعدیل کرده است.

استفاده از دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS برای پلک ممکن است؟

 

استفاده از دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS برای پلک ممکن است؟

در صورت استفاده از لنز مخصوص و بی حسی های قطره ای مانعی ندارد؛برای پلک بالا و پایین قابل استفاده است و تورم و قرمزی دو تا چهار روز بعد از درمان طبیعی است.
برای جلوگیری از شدت این عوارض در مدت بهبودی در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
این روش برای پوست نازک اطراف لب و گوشه ی چشم که در اثر آفتاب سوختگی چروک شده اند، قابل استفاده است.

سخن پایانی

اعتماد به نفس از مهمترین دغدغه های ما برای زندگی مطلوب است،از مواردی که کمک شایانی به این امر می کند احساس زیبایی و رضایت جسمی است؛ دستگاه Co2 فرکشنال از کمپانی معتبر ADSS با نام تجاری SELENA راهی مطمئن و علمی و بدون خطر را برای کاهش چین و چروک، جای زخم، جای آکنه ، افتادگی زیر چشم ،ضایعات پوستی ، تنگی واژن و رفع تیرگی آن پیدا کرده و به بازار عرضه کرده است با استفاده از این دستگاه با اعتماد به نفس زندگی کنید. برای خرید این دستگاه لیزر میتوانید به سایت طب آسیا مراجعه کنید و به دسته بندی دستگاه های سالن زیبایی بروید و سفارش خود را ثبت کنید. طب آسیا با بیش از یک دهه تجربه فروش برای شما مشتریان عزیز شرایط خرید اقساطی را فراهم کرده تا بدون دغدغه مالی به زیبایی خود رسیدگی کنید. برای اطلاع از شرایط خرید میتوانید با مشاورین ما در طب آسیا در ارتباط باشید و یا نظرات خود را کامنت کنید. باسپاس از همراهی شما.

نویسنده : هدیه غلامپور

خرید دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS

 

 

ویدیو معرفی دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS

 

ویدیو کار با دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS-2

 

2 دیدگاه در “نقد و بررسی دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ADSS

  1. نازنین براتی گفت:

    ممنون از توضیحاتتون، این لیزر همزمانیش با لیزر موهای زائد مشکل نداره؟

  2. مدیریت طب آسیا گفت:

    درود
    باید حداقل دو هفته با لیزر موهای زائد اون منطقه فاصله بیافته

دیدگاهتان را بنویسید